Har jobbet litt med et logoprosjekt for meg selv, som det hadde vært morsomt å få tilbakemeldinger på! Det er formen jeg på en måte forsøker å finne, vel, formen på
Vet ikke om jeg likte den så godt, men det kan kanskje bli stilig likevel. Hva med litt større streker og prikk slik at skillene/detaljene også kommer frem om du gjør logoen liten?
Skal den forøvrig forestille bokstavene PAJ som i navnet ditt? Men dersom jeg ikke visste om dine PAJ-initialer ville jeg nok muligens lest den som PJA istedetfor PAJ.
Pass på at strekene ikke forsvinner når du skal trykke dette på en ... kulepenn... eller visittkort. Eller i footeren på en nettside. Bør gjøres mer solid. Synes ellers det er noe litt autocad over dette, ikke så veldig designmessig. Virker som en litt tilfeldig plassering av litt for mange streker/vinkler. Forenkle?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.