Tilbakemelding : Logo, webdesign og layout

selbekk

Medlem
Pluss:
- Liker logoen din
- Pent rent og enkelt design
- Fargene du har valgt fungerer fint sammen
- Undersiden der du presenterer hver ansatt er veldig fin, oversiktlig - spot on!
- Jeg digger footeren din.

Minus:
- Undersiden "About us" (og jeg regner med alle undersider generelt som kun inneholder tekst) har altfor bred tekststruktur. Sleng inn et par bilder i teksten, og kanskje en sidebar på høyresiden med forskjellige linker til rundt om på siden (kanskje også et kontakt-skjema?)
- Forsiden din ser veldig... modulisert ut. I tillegg er den helt statisk. Jeg liker at ting beveger litt på seg, at det virker som nettstedet lever, så å si. Kanskje du kan endre toppteksten slik at den bytter seg ut? Eller kanskje legge til en bilde-switcher? For å være ærlig vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde løst dette.
- Apropos forsiden din, legg til gradient nederst på hver "boks" / modul som du har i den øverste.
- Staff testimonials på forsiden ser veldig... upersonlige ut. Bruk en håndskrift-stylet font for "Author" feltet, gjerne med litt større font-størrelse, så får du et mye bedre resultat.
- Knappene dine ("more", "browse all open projects" etc.) ser dødskjedelige ut. Gjør dem litt mer fancy, for eksempel med å slenge på en svak gradient og 2-4px border-radius.
- ENESTE jeg har å foreslå (ikke utsette) på footeren din er å legge til et avsnitt eller to om hva RemoteStaff er på høyresiden (til høyre for help and support).
- Bildet på profil-sidene (staff page) hadde sett enda bedre ut om du hadde lagt på en ramme, kanskje slik at det ser ut som den er indented litt.
- Jeg er ingen fan av navigasjonen din - den er enkel og oversiktlig, og dødskjedelig. Og når du ruller over "home" knappen, ser det ut som den bugger siden rolloveren ikke går helt ut. En enkel fiks er å legge til enten CSS3 transitions på fargene, evnt. bruke jQuery for å få til samme effekt. Og dropp home knappen din all together, og sleng på en link på header-bildet ditt (logoen) til forsiden.
- Categories på expertice (staves forsåvidt expertise) sidene dine burde skjule de kategoriene du ikke har noen i for øyeblikket.
- Og jeg vet det bare er placeholders, men det ser ut som du selger prostituerte. ;-) Sorry, måtte sies.

Generelt:
Sidene dine ser veldig bra ut. De ser også veldig ut som de er designet i Asia ut fra et template - generiske om du vil. Lite særpreg i designet, noe som gjør siden din enkel å glemme utseendemessig. I tillegg har den litt... "et par år gammel"-looket, uten at jeg kan pinpointe alt som er riktig eller galt.

Kanskje du kunne laget en video som presenterte konseptet ditt i enkle ordelag, video er alltid et flott virkemiddel som fungerer overalt.

Til slutt kan jeg nevne at du burde ta en titt på koden din, og få den validert så langt som mulig.

Kult konsept though, håper du får det til å funke.

Topp