Hei alle sammen, jeg er ny på dette forumet, og så langt syns jeg forumet virkelig fungerer...
Jeg har drevet med en nettside for en forening og ønsker tilbakemelding, kritikk og hjelp til prissetting - altså jeg tar ikke penger for arbeidet fordi det er familie og venner og sånt, men vil bare vite hvor mye et slikt nettside har vært for fremtidlige arbeid..
Først, litt om meg selv: Jeg er 17 år gammel og er selvlært webdesigner og utvikler, PS: jeg er ikke en av de ungdommene som lager nettsider på dreamweaver og selger det, jeg skriver all koden fra bunn av ...
Nå litt om sidens funksjon: (for prissetting)
- En nettside der jeg fyller inn all innhold
- Brukersystem, brukere kan registrere seg, logge på, skrive på gjesteboka, sende melding mellom seg, endre instillinger (og eventuelt andre basisk funksjoner)..
- Kontakt-oss skjema
- Gjestebok
- Bildegalleri, videogalleri (mangler innhold - jeg venter på innhold fra foreningen)
- Kategorier - subkategorier
Her er CMS-funksjonene:
- Forskjellige nivåer, altså admin og moderator
- Endre, legge til eller slette nyheter
- Endre, legge til eller slette innhold på kategoriene og subkategoriene (gjennom mysql entiteter)
- Organisere brukere, sende mail til alle brukere (subscribtion)
- Endre, legge til eller slette bildealbum og galleri...
- Og andre basis funksjoner...
MERK: Siden er i beta, og jeg mangler innhold forsatt, spesielt innenfor bilder og vidoer...brukersystemet mangler også litt....
Jeg håper jeg får noen tilbakemelding....tusen takk!
Her er siden:
Oslo Kultur- og Utdanningsforening
Jeg har drevet med en nettside for en forening og ønsker tilbakemelding, kritikk og hjelp til prissetting - altså jeg tar ikke penger for arbeidet fordi det er familie og venner og sånt, men vil bare vite hvor mye et slikt nettside har vært for fremtidlige arbeid..
Først, litt om meg selv: Jeg er 17 år gammel og er selvlært webdesigner og utvikler, PS: jeg er ikke en av de ungdommene som lager nettsider på dreamweaver og selger det, jeg skriver all koden fra bunn av ...
Nå litt om sidens funksjon: (for prissetting)
- En nettside der jeg fyller inn all innhold
- Brukersystem, brukere kan registrere seg, logge på, skrive på gjesteboka, sende melding mellom seg, endre instillinger (og eventuelt andre basisk funksjoner)..
- Kontakt-oss skjema
- Gjestebok
- Bildegalleri, videogalleri (mangler innhold - jeg venter på innhold fra foreningen)
- Kategorier - subkategorier
Her er CMS-funksjonene:
- Forskjellige nivåer, altså admin og moderator
- Endre, legge til eller slette nyheter
- Endre, legge til eller slette innhold på kategoriene og subkategoriene (gjennom mysql entiteter)
- Organisere brukere, sende mail til alle brukere (subscribtion)
- Endre, legge til eller slette bildealbum og galleri...
- Og andre basis funksjoner...
MERK: Siden er i beta, og jeg mangler innhold forsatt, spesielt innenfor bilder og vidoer...brukersystemet mangler også litt....
Jeg håper jeg får noen tilbakemelding....tusen takk!
Her er siden:
Oslo Kultur- og Utdanningsforening