Johan
Medlem
Jeg må blåse ut litt frustrasjon for Klarna må ha verdens dårliste kundeservice, i tillegg til å ta seg drøyt betalt.
Jeg har Klarna Checkout på nettbutikken min. For andre gang på 3 måneder opplever jeg at de stenger betalingsløsningen fordi jeg, i henhold til deres påstander ikke svarer på henvendelser fra dem. Deres argument er at det står i avtalen med dem at de kan kanslerer avtalen dersom de ikke får tak i meg.
Får de ikke tak i meg sier de. Dette vil jeg ha dokumentasjon på.
Har jeg hatt telefonsamtaler med Klarna? JA!. Hadde de tatt seg bryet med å sjekke ville de ha sett at jeg har hatt en del samtaler med dem i det siste, men ingen om at de på død og liv må ha tak i meg ellers stenger de betalingsløsningen.
Er det null trafikk i butikken min? NEI. Her er det daglig salg så det kan jo ikke være fordi de tror at butikken har opphørt at de gjør som de gjør
Alt dette vitner om fullstendig mangel på rutiner.
Hun jeg snakket med første gang i dag viste absolutt ingen forståelse for min situasjon. Hun var til og med frekk i kjeften. Hun skulle få noe til å ringe tilbake sa hun. Tror dere noen ringte? NEI. Så jeg ringte tilbake etter en time. Da traff jeg en hyggelig kar som het Morten. Han vise forståelse for min situasjon men kunne dessverre ikke gjøre noe. Men han skulle få noen til å se på saken og få dem til å ringe tilbake. Dette er nå over 5 timer siden. Har noen ringt? NEI! Man skulle tro at de ville prioritere et problem der kundene ikke får handlet. Det er tross alt det de lever av, men NEI
Dette er som sagt andre gang på 3 måneder at noe slik skjer. Har jeg fått noen form for kompensasjon som plaster på såret, jeg taper tross alt penger hver time butikken er nede. NULL kompensasjon.
Har jeg fått noe som likner på en uforbeholden unskyldning? NEI!
TIL HELVETE MED KLARNA SIER JEG BARE.
Ingen tvil om at dette selskapet trenger konkurranse på en god check out løsning. Noen som har noen gode alternativ?
Blir glad dersom dette spres til flest mulig.
Tar en utskrift av dette og sender til sjefen i Klarne Noreg i morgen
Jeg har Klarna Checkout på nettbutikken min. For andre gang på 3 måneder opplever jeg at de stenger betalingsløsningen fordi jeg, i henhold til deres påstander ikke svarer på henvendelser fra dem. Deres argument er at det står i avtalen med dem at de kan kanslerer avtalen dersom de ikke får tak i meg.
Får de ikke tak i meg sier de. Dette vil jeg ha dokumentasjon på.
- Jeg ber om kopi av telefonloggen deres. Får jeg det? NEI!
- Ligger det ubesvarte anrop på min telefonlogg som kan stamme fra Klarna? NEI?
- Har noen fra Klarna lagt igjen beskjed på min telefonsvarer? NEI!
- Jeg ber om kopi av epostloggen deres. Får jeg det? NEI!
- Jeg ber om navnet på den som angivelig skal ha ringt eller mailet med. Får jeg det? NEI!
- Får jeg vite hva som er så viktig at de på død og liv må ha tak i meg? NEI! Det er sikkert ikke for å si gratulerer med dagen, kondolerer med en eller annens bortgang eller sjekke om jeg er død.
Har jeg hatt telefonsamtaler med Klarna? JA!. Hadde de tatt seg bryet med å sjekke ville de ha sett at jeg har hatt en del samtaler med dem i det siste, men ingen om at de på død og liv må ha tak i meg ellers stenger de betalingsløsningen.
Er det null trafikk i butikken min? NEI. Her er det daglig salg så det kan jo ikke være fordi de tror at butikken har opphørt at de gjør som de gjør
Alt dette vitner om fullstendig mangel på rutiner.
Hun jeg snakket med første gang i dag viste absolutt ingen forståelse for min situasjon. Hun var til og med frekk i kjeften. Hun skulle få noe til å ringe tilbake sa hun. Tror dere noen ringte? NEI. Så jeg ringte tilbake etter en time. Da traff jeg en hyggelig kar som het Morten. Han vise forståelse for min situasjon men kunne dessverre ikke gjøre noe. Men han skulle få noen til å se på saken og få dem til å ringe tilbake. Dette er nå over 5 timer siden. Har noen ringt? NEI! Man skulle tro at de ville prioritere et problem der kundene ikke får handlet. Det er tross alt det de lever av, men NEI
Dette er som sagt andre gang på 3 måneder at noe slik skjer. Har jeg fått noen form for kompensasjon som plaster på såret, jeg taper tross alt penger hver time butikken er nede. NULL kompensasjon.
Har jeg fått noe som likner på en uforbeholden unskyldning? NEI!
TIL HELVETE MED KLARNA SIER JEG BARE.
Ingen tvil om at dette selskapet trenger konkurranse på en god check out løsning. Noen som har noen gode alternativ?
Blir glad dersom dette spres til flest mulig.
Tar en utskrift av dette og sender til sjefen i Klarne Noreg i morgen