Tidenes dårligste ide

peterandrej

pensjonert moderator
Satt og tenkte. Hva er tidens aller dårligste ide? Og kreativ som jeg er har jeg kommet fram til et forslag.

Autofellatio.

Altså: å suge seg selv. Oralsex på seg selv.. en på alle måter hei dundrende dårlig ide.

180px-Autofellation_drawing_2.jpg

mer om dette på:
Autofellatio - Wikipedia

--

andre forslag til tidenes dårligste ide?

Kassimaja

Geocacher
Satt og tenkte. Hva er tidens aller dårligste ide? Og kreativ som jeg er har jeg kommet fram til et forslag.

Autofellatio.

Altså: å suge seg selv. Oralsex på seg selv.. en på alle måter hei dundrende dårlig ide.

180px-Autofellation_drawing_2.jpg

mer om dette på:
Autofellatio - Wikipedia

--

andre forslag til tidenes dårligste ide?

Er du sikker på at du kom på tankene i den rekkefølgen? ;)

peterandrej

pensjonert moderator
dere gutter som ikke synes dette er en dårlig ide.... tenk igjennom opplegget en gang til. VIL dere ærlig talt ha den tingen i kjeften??

Eller er det samme mekanisme som gjør at ingen synes ens egen fjertlukt er særlig frastøtende?

picxx

WF 09
VIL dere ærlig talt ha den tingen i kjeften??

Eller er det samme mekanisme som gjør at ingen synes ens egen fjertlukt er særlig frastøtende?

Protest mot det såkalte likestillingssamfunnet i norge!
Nå har jo jeg en god del flere valg, men skjønner godt norske bondegutter som sutter på egen "kjærlighetspinne".. :D

tyr897

Medlem
Introduksjonen til Shortbus har en grei demonstrasjon av autofellatio, kan ikke akkurat si det fristet.

Ellers kan man jo i anledning Darwin-jubileet trekke frem The Darwin Awards - en rekke staute karer med dårlige idéer der ;)

peterandrej

pensjonert moderator
Nå har jo jeg en god del flere valg, men skjønner godt norske bondegutter som sutter på egen "kjærlighetspinne".. :D

Erru homo? ...siden du har en god del flere valg ENN å sutte på EGEN kjærlighetspinne?

Not that's anything wrong with that.

Jabby

New Member
Erru homo? ...siden du har en god del flere valg ENN å sutte på EGEN kjærlighetspinne?

Er vel strengt tatt ikke noe med homo å gjøre om man klarer det?

Vil det da ikke være homo å runke en annen kar f.eks? Eller er det homo å gjøre det selv?

peterandrej

pensjonert moderator
Tror du misforstod, Jabby. Picxx sier at han har så mange ANDRE valg enn å suge seg selv. Mange andre valg i form av å suge andre. Skjønner du?

Minner meg den gamle vitsen til Jon Schau:

- Blir man homo sånn bare av å prøve en gang???

picxx

WF 09

Nei, har blitt feit, så det går ikke lengre... :D

velvillig kone er jo heller ingen ulempe selvsagt...

Topp