Theme til woocommerce

Jostein

Medlem
Hei!

Har så vidt begynnt å jobbe med WP. Skal lære meg å lage en nettbutikk. Har lastet ned woocommerce som jeg har lest mye bra om her inne. Har skjønt det at mqn i prinsippet kan bruke hvilket som helst theme, man får fortsatt nettbutikkmuligjetene. Det jeg oppdaget når jeg lastet ned en gratis woocommerce theme var at jeg fikk et handevognsymbol, og gjerne items og total pris opp i hjørnet. Dette savner jeg på vanlige themes.

Er på utkikk etter en gratis theme i starten til å øve. Kqnskje det blir bra nok.

Spørsmålet er da, er det bare woocommerce sine theme som har slik ekstrafunskjon, eller har alle andre webshop theme stort sett det samme?

Noen som vil anbefale en god gratos theme for max 10 produkter, produktene er design, så kunne tenkt meg en lit fargerik side, med store bilder av mine produkter på en slide på forsiden..

Vanskelig å forKlare, men skal ikke ha en t- shirt theme for 1000 produkter. En litt mer ekslusiv look..

Takker foR alle svar!

Jostein

Medlem
De er kanskje gode nok, kitet er at malen er jo bare et utgangspunkt, som man må utbedre selv. Problemet er at jeg ikke er så dyktig, enda.. :)

Man ser jo på en del proffe webshop, og de ligner ikke særlig på malene. Men som sagt, ved å pimpe en mal så kan den nok bli ganske proff også.

Lærer meg litt på youtube, så blir bedre.

Topp