Telefon - kontakt måte - til internasjonal nettbutikk

Bozo

New Member
Hei

Jeg lurer på om noen kjenner til en god tjeneste for å kunne tilby telefonkontakt på nettbutikk som har mange internasjonale kunder.

Jeg ønsker å kunne tilby kunder i min nettbutikk (Zencart) muligheten for å ta kontakt via telefon, eller liknende tjeneste uten store kostnader for kunder eller firma (NUF). Jeg har sett litt på skype, men det treffer kanskje ikke helt.

Har evt. tenkt på muligheter for å opprette en "chatte" funksjon også, men vet ikke helt...

Foreløpig har jeg bare e-mail og postadresse på kontakt siden, og tror det vil øke tryggheten for kundene om det også finnes en måte å ta kontakt via telefon.

Flesteparten av kundene er godt voksne og bosatt i USA og Canada. Tenker å tilby muligheter for kontakt noen timer hver dag som passer i forhold til tidssonene.

Noen som har tips?

Bozo

New Member
Takk for innspill of tips.

Du har et godt poeng der Tonny, men jeg tror kanskje at kjøp av et amerikansk nummer gjennom Skype blir det beste alternativet. Jeg har ikke noe behov for å fremstå som Nordameriakansk, bare å kunne tilby mulighet for å ringe uten at det oppleves dyrt. Det finnes en del kunder som sparer på småpenger men gjerne kjøper dyrt. Hovedsaken er likevel å kunne vise til at det finnes en mulighet for å komme i kontakt over telefon, tror ikke det blir så mye brukt.

Topp