tdguiden.com

Bjrl

Medlem
Skjønner ikke helt hva dere mener er urealistisk med det bildet. Å tjene 44.000 på en måned i Tradedoubler-systemet er ikke urealistisk i det hele tatt. Jeg skal se om jeg kan få fikset et inntjeningsbilde fra min konto i tilsvarende utførelse.

Hvorvidt denne guiden er verdt 92 dollar er jeg imidlertid svært usikker på. Men det avgjørende for verdien er jo hvilken nytte leseren vil ha. Selv vil jeg antagelig ha begrenset nytte av en slik guide, mens andr evil ha stor nytte. For noen vil kanskje denne guiden være starten på å begynne å tjene penger via affiliate-markedsføring på nett, og da er strengt tatt 97 dollar ikke allverdens.

Mvh
Bjørn Jarle

Bjrl

Medlem
Ok, her har jeg et øyeblikksbilde fra den siden man kommer til når man logger inn:

tradedoubler.jpg

Mvh
Bjørn Jarle

picxx

WF 09
Nå skal det sies at en får ikke tilgang til noe som helst ved å skrive seg opp på denne siden, men man blir derimot satt på en venteliste da det allerede er "fullt" med deltakere (=siden er enda ikke ferdig). I værste fall er denne siden ikke annet enn en landingsside for et nyhetsbrev....i beste fall det Bjrl er inne på ovenfor, og da er det jo vandkelig å uttale seg om kvaliteten på innholdet før man faktisk har betalt, og lest gjennom det som tilbys på siden.

Bjrl

Medlem
Her er også et utdrag fra statistikken min. Det viser en litt lengre periode enn den guiden viser til. Hadde jeg valgt en annen periode fr min statistikk ville tallene vært helt annerledes - de kunne vært svært mye lavere, eller noe høyere. Alt avhenger av hvordan jeg markedsfører de enkelte program til enhver tid. I noen perioder er det Tradedoubler-tilknyttede programmer som er mest interessant å markedsføre, i andre perioder er det program fra andre netverk som er mer interessante.

Uansett mener jeg at tallene i screenshoten fra den guiden ikke er spesielt urealistiske.

tradedoubler2.jpg

Mvh
Bjørn Jarle

Tonny Kluften

Administrator
Ooops, da jeg nevnte det i orginalposten min trodde jeg det gjaldt en dag, ikke en måned. Hehe, sånn kan det gå. 44000 på en mnd er seff. realistisk. Men jeg tviler på at eieren av den siden tjener det. Eller rettere sagt, han gjør ikke det. Da ville han ikke ha solgt hemmelighetene sine for 500 kr.

-----------------------------------------
webside

Sist redigert:

Ole

Medlem
Tallene er ikke urealistiske, det er mer fremstillingen av hele konseptet som får det til å virke lite troverdig.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er greit nok at man kan tjene slike summer, men tdguiden forklarer at du kan tjene slike summer uten og ha en eneste webside. Har denne herren / damen glemt at man MÅ ha en webside for og i det hele tatt registrere seg hos Tradedoubler og Adwords?

Topp