TD-tekstlinker i footer

Ser at en del nettsider har tekstlinker til forskjellige programmer hos TD. Spør meg da sjøl om jeg har gått glipp av noe vesentlig, for der nede er det vel så godt som ingen som klikker likevel? Dessuten er jo mesteparten av linkene i en helt annen nisje enn selve sida?

:confused:

Noe spesielt å tjene på dette her, eller er det bare for å hale inn de siste småkronene? Mange elver små osv..

Tonny Kluften

Administrator
Mange slike lenker i footer gjør ofte sidene 500% tregere å laste ferdig. På den annen side lastes de sist slik at innholdet på sidene kan leses uansett.
Du må ha et stor volum for at dette skal generere inntekter å snakke om, men har du 10000-20000 sidevisninger pr. dag og bruker alt som finnes av isales-lenker i footer kan du få inn noen tusen/mnd.

Alf

Medlem
Har funnet ut at det mest effektive i footer er 3 stk. 300 x 250 bannere. Har i allefall for meg vært like bra som banner i header. Tekstlinker har aldri vært noe bra sammenlignet med banner. Må i såfall være G linker som er mer innholdsrike.

testdriver

Ha det bra..
Skal man være selektiv, ville jeg gått for de sterkeste merkevarene og de som man vet kjører TV-kampanjer og lignende akkurat nå.

i-net

WF 09
Men skal man tjene maks på isales bør nær sagt ALLE isale programmer brukes i footer og ikke bruke bannere (Det tar opp plass og ser ikke bra ut). :p

Topp