TD sliter med å få betalt av Tanum bokklubber

Kassimaja

Geocacher
Er det flere her som har kjørt Tanum bokklubber? En faktura som TD har sendt TB skulle ha blitt betalt i starten av mai, men står fortsatt som ubetalt, noe som betyr at jeg ikke får pengene. I tillegg synes jeg det har gått så lang tid over at det er rart at ikke TD snart stopper hele programmet til de får betalt eller i det minste advarer sine affiliates.

Kassimaja

Geocacher
Det er mulig det, men det har snart gått 11 uker siden første faktura fra TD ble sendt ut og da burde jo noe skje snart...

webpiken

Medlem
Det er mulig årsaken er at det i en periode var dobbelt- og trippelregistreringer for Tanum Bokklubber, og at de ikke har fått renset ut alle ennå.

Kun spekulasjon dog :)

appelsin

Medlem
Jeg har snakket med Tradedoubler. De fortalte bare at Tanum var såpass stor kunde hos dem at de ikke behøver å betale inn forskudd. Hva dette hadde med forsinkelsen å gjøre, skjønte jeg ikke, men fikk høre av TD at utbetaling kommer senere.

Kassimaja

Geocacher
Jeg har snakket med Tradedoubler. De fortalte bare at Tanum var såpass stor kunde hos dem at de ikke behøver å betale inn forskudd. Hva dette hadde med forsinkelsen å gjøre, skjønte jeg ikke, men fikk høre av TD at utbetaling kommer senere.

Det er greit at Tanum ikke er noen kunde sommå betaleforskudd, det er ikke der probleemt ligger. Problemet ligger mer i at de tydeligvis ikke betaler fakturaer som forfaller og problemet ligger også i at TD tydeligvis synes dette er helt greit...

Topp