JoachimO
Medlem
Nå er mobilfakta tilbake for fullt etter omlegging til Wordpress, og i den sammenheng er jeg nå på jakt etter gjesteskribenter.
Jeg legger selv ut alt fra 2 til 5 nye poster/nyhetsartikler om dagen i ukedagene i tillegg til nye faktasider, og vil gjerne spe på litt med andre mobil/telekomrelaterte artikler, hvor da gjesteskribentene kommer inn i bildet. Dette kan være alt fra nyheter, omtaler/vurderinger av telefoner, applikasjoner etc etc
Jeg betaler ikke cash per dags dato, men du kan linke til egne sider i artiklene (bør være til relevante sider dog), MEN, når inntektene på siden går enda litt mer opp og det er økonomisk forsvarlig kommer jeg også til å bruke faste frilansskribenter, og da vil selvsagt etablerte gjesteskribenter ha first dibs.
Mobilfakta.no her per i dag PR3
Som skribent får du egen bruker til backend på siden, i starten på redaksjonell kø, og etter en stund om du leverer kvalitet med full authortilgang og mulighet til å poste direkte på siden.
Har også up and coming sider i andre nisjer hvor skribenter også tas imot. Dette gjelder da:
Kamerafakta.no (Foto, fotoutstyr etc)
Denne kommer så fort jeg får lagt den over i ny Wordpress-drakt
Tabletfakta.no (Tablets...duh )
Er oppe å går, men ikke hatt tid til å fylle den opp med content enda
Hardwarefakta.no (PC, hardware etc etc)
Samme som over. Siden er i og for seg på plass, men ikke klar contentmessig
Er også selvsagt på fisketur etter innlenker
Jeg legger selv ut alt fra 2 til 5 nye poster/nyhetsartikler om dagen i ukedagene i tillegg til nye faktasider, og vil gjerne spe på litt med andre mobil/telekomrelaterte artikler, hvor da gjesteskribentene kommer inn i bildet. Dette kan være alt fra nyheter, omtaler/vurderinger av telefoner, applikasjoner etc etc
Jeg betaler ikke cash per dags dato, men du kan linke til egne sider i artiklene (bør være til relevante sider dog), MEN, når inntektene på siden går enda litt mer opp og det er økonomisk forsvarlig kommer jeg også til å bruke faste frilansskribenter, og da vil selvsagt etablerte gjesteskribenter ha first dibs.
Mobilfakta.no her per i dag PR3
Som skribent får du egen bruker til backend på siden, i starten på redaksjonell kø, og etter en stund om du leverer kvalitet med full authortilgang og mulighet til å poste direkte på siden.
Har også up and coming sider i andre nisjer hvor skribenter også tas imot. Dette gjelder da:
Kamerafakta.no (Foto, fotoutstyr etc)
Denne kommer så fort jeg får lagt den over i ny Wordpress-drakt
Tabletfakta.no (Tablets...duh )
Er oppe å går, men ikke hatt tid til å fylle den opp med content enda
Hardwarefakta.no (PC, hardware etc etc)
Samme som over. Siden er i og for seg på plass, men ikke klar contentmessig
Er også selvsagt på fisketur etter innlenker
Sist redigert: