Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Svinaktige billige domener hos Hostgator i dag, 21.12

hvaer

Medlem
Ser at jeg har fått en mail fra hostgator i dag, hvor de har helt drøye priser på domener.

For nyregistrering og transfer, så tar de kun 1.95$ for ett år, 3.90$ for to år og 5.85 for tre år. Dette gjelder hva jeg kan se .com, .net, .biz, .org og .info

For mer informasjon, se hostgator (Ja, det er en affiliatelink, men håper det går bra siden dere får se dette rasende gode tilbudet...)
 

Bjørn

Domenespekulant
ok, da kan alle begynne å legge inn reklame med aff.lenker i forumet da! flott, har mange jeg skal legge inn nå :)
 

hvaer

Medlem
ok, da kan alle begynne å legge inn reklame med aff.lenker i forumet da! flott, har mange jeg skal legge inn nå :)

Hva er egentlig problemet ditt? I reglene til forumet står følgende:

1.15 Affiliatelenker
Hvis du setter inn en affiliatelenke i en kommentar må du gjøre oppmerksom på at det er en affiliatelenke. F.eks. skrive "(affiliatelenke)" bak lenken.


Så hva er det jeg har gjort galt?

Forøvrig, kommer du over så gode tilbud som dette, så legg gjerne med alt du kan finne av affiliatelinker for min del. Selv sparte jeg over 1800 dollar for de neste 3 årene på dette tilbudet, samtidig som jeg fikk samlet alle mine domener hos en registrar.
 

zapotek

Medlem
ok, da kan alle begynne å legge inn reklame med aff.lenker i forumet da! flott, har mange jeg skal legge inn nå :)

Domenene koster deg nøyaktig det som om du bruker - eller ikke bruker - affilatelenken til trådstarter. Så hva er problemet?
 

metallian

Medlem
Det har da aldri vært noe problem her at det legges inn aff.lenker innimellom når det er relevant og de er merket? Dette reagert jeg ikke på i det hele tatt.

Tonny:Ser sånn ut, jeg kikket litt igår og da var det ihvertfall en litt annen side jeg kom til mtp tilbudene som ble vist.
 

hvaer

Medlem
Gjelder ikke tilbudet lenger?

Det var ett "end of the world sale" som det var mange av i går. Det var dog ingen andre steder hvor man kunne få 3 års registring inkl. transfer for 5.85 per domene. De slet dog med betalingsløsningen sin, så det var ikke akkurat dritlett hele tiden å få registrert.
 
Topp