Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
Det er faktisk en kar her på forumet, jeg faktisk sitter omtrent annenhverdag og takker for hjelp han gav meg for ett år siden. basicus, gav meg nemlig hjelp med hvordan jeg får æ, ø og å til og vises riktig i situasjoner der disse blir oppfattet som bare shitt. https://www.webforumet.no/forum/innholds-kontroll/879-2-wordpress-sp-rsm-l.html#post5482
Nå derimot, er jeg litt nysjerrig på svenske tegn. Svenskene klarer jo tydeligvis ikke skrive æ, ø og å på normale måter, så da lurer jeg på hvordan i all verden jeg skriver disse tre bokstavene på svensk.
Ikke bare hvordan jeg skriver dem i f.eks Word generelt, men hvordan jeg skriver dem når dette skal inn i en phpfil. altså, noe aka æ ...
Takker og bukker for hjelp.! Ryktepoeng kommer helt klart også!
Nå derimot, er jeg litt nysjerrig på svenske tegn. Svenskene klarer jo tydeligvis ikke skrive æ, ø og å på normale måter, så da lurer jeg på hvordan i all verden jeg skriver disse tre bokstavene på svensk.
Ikke bare hvordan jeg skriver dem i f.eks Word generelt, men hvordan jeg skriver dem når dette skal inn i en phpfil. altså, noe aka æ ...
Takker og bukker for hjelp.! Ryktepoeng kommer helt klart også!