Suspekt?

kongen

kongemedlem
Fant en annonse for registrering av NUF selskap og "bedriften" skryter å ha over 10 000 fornøyde kunder. Bedriftsnavnet finner jeg ikke i Brreg og domenenavnet er registrert 17. februar 2010 (cirka 1 månde siden) imponerende å ha fått 10 000 NUF registreringer/bedriftskunder på 1 måned.

Nettstedet ser suspekt ut med RSS-feeds fra forskjellige nyhetssider nederst om graviditeter og annet piss som ikke har noe på et bedriftsnettsted å gjøre (hva er poenget med det?) og de har rappet Firmahjelp sitt navn til å "Become a fan" på Facebook, og har selvfølgelig ingen "Fan".

Muligens jeg tar feil, men lukter det ikke litt suspekt av
Starte firma - Starte Nuf - Registrere firma - Registrere Nuf - Firmahjelp - Grunder- Norsk avdeling av utenlandskforetak

Presidenten

New Member
Suspekt?..Jobber du for Firmahjelp?

Hei Kongen,
Måten du formulerer deg på her kan det virke som du har en eller annen forbindelse med Firmahjelp. Slik jeg ser det påpeker du tilsynelatene "litt for tilfeldig" for mange elementer som er likt hos Firmahjelp.
Slik jeg tolker det betyr dette at du kjenner bedre til Firmahjelp enn du tilkjennegir på dette forumet!

Husk Ikke bland privat og business....

kongen

kongemedlem
Hei Kongen,
Måten du formulerer deg på her kan det virke som du har en eller annen forbindelse med Firmahjelp. Slik jeg ser det påpeker du tilsynelatene "litt for tilfeldig" for mange elementer som er likt hos Firmahjelp.
Slik jeg tolker det betyr dette at du kjenner bedre til Firmahjelp enn du tilkjennegir på dette forumet!

Husk Ikke bland privat og business....

No, jeg har ingen forbindelse med Firmahjelp.

Topp