kongen
kongemedlem
Fant en annonse for registrering av NUF selskap og "bedriften" skryter å ha over 10 000 fornøyde kunder. Bedriftsnavnet finner jeg ikke i Brreg og domenenavnet er registrert 17. februar 2010 (cirka 1 månde siden) imponerende å ha fått 10 000 NUF registreringer/bedriftskunder på 1 måned.
Nettstedet ser suspekt ut med RSS-feeds fra forskjellige nyhetssider nederst om graviditeter og annet piss som ikke har noe på et bedriftsnettsted å gjøre (hva er poenget med det?) og de har rappet Firmahjelp sitt navn til å "Become a fan" på Facebook, og har selvfølgelig ingen "Fan".
Muligens jeg tar feil, men lukter det ikke litt suspekt av
Starte firma - Starte Nuf - Registrere firma - Registrere Nuf - Firmahjelp - Grunder- Norsk avdeling av utenlandskforetak
Nettstedet ser suspekt ut med RSS-feeds fra forskjellige nyhetssider nederst om graviditeter og annet piss som ikke har noe på et bedriftsnettsted å gjøre (hva er poenget med det?) og de har rappet Firmahjelp sitt navn til å "Become a fan" på Facebook, og har selvfølgelig ingen "Fan".
Muligens jeg tar feil, men lukter det ikke litt suspekt av
Starte firma - Starte Nuf - Registrere firma - Registrere Nuf - Firmahjelp - Grunder- Norsk avdeling av utenlandskforetak