surface pro

A

aabbcc

Guest
Er det noen som har testet nye surface pro? Finnes det noen gode konkurrenter til denne maskinen/nettbrettet?

Jeg er litt på utkikk etter et nettbrett som jeg kan produsere litt på. Vil være snakk om word primært men kanskje også noe annet, og surface pro så lovende ut, men jeg skjønte at det ikke vil være sim-kort og da heller ikke mobilnett..

aabbcc

Travellingman

Nettgrunder
Det er en journalist i Tek som kjører en test nå, 4 uker med nettbrett ;) Kanskje du kan plukke opp noen tips/erfaringer der?

KOMMENTAR: ? Hjelp, jeg må bytte ut PC-en med nettbrett! - Amobil.no

Selv har jeg vært ganske treg til å anskaffe meg nettbrett, kjøpte mitt første i forrige måned(Note 10.1)

Men ser att det å produsere litt på nettbrett tar tid, det går rett og slett tregere. Med produksjon mener jeg da å skrive artikler på WordPress nettsider.

A

aabbcc

Guest
Ja. Jobber en del fra to andre kontorer enn mitt primære og tanken var å ha tastatur og mus liggende (det har jeg forsåvidt i dag også) samt en ekstern skjerm. Så kan jeg koble opp brettet og bruke det som en enkel pc når jeg jobber derfra, samtidig som jeg har et brett å bruke på flyplasser ol. I dag drasser jeg med meg en bærbar pc, men jeg gidder ikke å bruke den på flyplassen.

Eksternt modem er jo fint og fjongt, men det er enda en dings - det burde jo være mulig med mobilt internett i ett nettbrett, selv om det kjører full windows.

aabbcc

Topp