Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sur lærepenge

HeisannHeisann

New Member
Fikk meg en lærepenge av hvor viktig det tydeligvis er å holde tunga i munnen når man skal registrere et domene.

Fant et "superdomene" som passet perfekt til et tema jeg har lyst til å starte en nettside om, registrerte den via one.com og etter en dag ble bestillingen avvist.

Det viste seg at jeg hadde registrert domenet på meg personlig og ikke på firmaet (Max 5 personlig).
Jeg sendte mail til one.com om ikke de kunne foreta en manuell overflytting til org-nr mitt istedenfor. Tiden gikk.

Etter 2 purringer fikk jeg svar etter omtrent 2 uker. Dessverre var mitt domene nå registrert av noen andre så de kunne ikke gjøre noe.

Syntes dette var merkelig timing, kan utenforstående se dersom et domene blir avvist via Norid på denne måten?
 

asleo

Member
Dumt at du mistet domenet. Men hvorfor bruker du one.com når du må purre på dem og vente to uker på svar? Hadde du brukt en seriøs tilbyder burde du fått svar på henvendelsen samme dag, og da hadde det forhåpentligvis vært kjapt nok til at ingen andre rakk å registrere det.
 
Topp