Er det noe support-system/skript som er å anbefale?
Skal sette opp noe og har det for meg at man skal kunne maile til support@<domene> og så kommer det inn i en database med webfront.
osTicket er open source i php, og kan tilpasses som du vil. Gjør det du trenger, og det kom nylig en ny utgave, noe som betyr at prosjektet vedlikeholdes fremdeles. Ser kjedelig ut, men funker stødig (vi bruker den i Conta).
Depends on numbers of users that you want to use, Helpscout has a free plan for starter. It's hosted application, so you don't need to maintain your own installation.
Vi testet Zendesk og tilsvarende og fant ut at det var helt overkill, men selvfølgelig veldig fine webapplikasjoner. Hovedproblemet med Zendesk var at gmail-brukere ikke fikk varsel om svaret etterpå. Det har jeg også opplevd når jeg selv har kontaktet firmaer som bruker Zendesk. Og så må du som oftest registrere en bruker både for å få sendt en supporthenvendelse og for å få sett svaret... og det er lite brukervennlig.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.