Support-system

hansson

Langveisfarende
osTicket er open source i php, og kan tilpasses som du vil. Gjør det du trenger, og det kom nylig en ny utgave, noe som betyr at prosjektet vedlikeholdes fremdeles. Ser kjedelig ut, men funker stødig (vi bruker den i Conta).

hungpham

Medlem
Depends on numbers of users that you want to use, Helpscout has a free plan for starter. It's hosted application, so you don't need to maintain your own installation.

hansson

Langveisfarende
Vi testet Zendesk og tilsvarende og fant ut at det var helt overkill, men selvfølgelig veldig fine webapplikasjoner. Hovedproblemet med Zendesk var at gmail-brukere ikke fikk varsel om svaret etterpå. Det har jeg også opplevd når jeg selv har kontaktet firmaer som bruker Zendesk. Og så må du som oftest registrere en bruker både for å få sendt en supporthenvendelse og for å få sett svaret... og det er lite brukervennlig.

Sist redigert:

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Kjenner meg ikke igjen i det du sier Hansson ;) Vi bruker Zendesk og er godt fornøyd.

Du trenger ikke registrere bruker, bare å sende en mail, kommunikasjon går også på mail, men du kan bruke web grensensnittet om du skulle ønske.

Har heller aldri hørt om problemer med Gmail.

Topp