Studnet.no - erfaringer?

Medlem
Fikk en telefon idag fra ei dame i studnet.
Hun sa at de hadde fått en henvendelse fra en student som ønsket seg tilbud på bilalarm og lurte på om jeg solgte slike, hvilket jeg gjorde.

Hun skulle så videresende henvendelsen til meg og jeg skulle gi tilbud til personen. I slutten av samtalen spurte hun om jeg ville motta flere henvendelser fra studenter, 75 henvendelser kostet 5000,- eks mva. Stive priser for å motta henvendelser fra folk som vil ha tilbud må jeg nå si.

Noen som har erfaringer med disse og om henvendelsene faktisk er ekte?
Er et rimelig sleipt kamuflert telefonsalg uansett.

allegretto

Medlem
FY F*** sier bare jeg. Det var det sleipest kamuflerte telefonsalget jeg har hørt om hitil.
Og det er selvsagt (tror jeg da) bare løgn at hun har fått "henvendelse fra en student som ønsket seg tilbud på bilalarm"..

Nei telefonselgere er en egen rase..

Msites Ltd

Livsnyter
Fikk en telefon idag fra ei dame i studnet.
Hun sa at de hadde fått en henvendelse fra en student som ønsket seg tilbud på bilalarm og lurte på om jeg solgte slike, hvilket jeg gjorde.

Hun skulle så videresende henvendelsen til meg og jeg skulle gi tilbud til personen. I slutten av samtalen spurte hun om jeg ville motta flere henvendelser fra studenter, 75 henvendelser kostet 5000,- eks mva. Stive priser for å motta henvendelser fra folk som vil ha tilbud må jeg nå si.

Om dette er dyrt er det jo kun du selv som kan svare på. Hvor mange henvendelser trenger du for å få et salg, hva er snittsalget og da dekningsbidraget eller fortjenesten din på produktet? Så må du ta hva det koster deg å skaffe disse normalt.

Når du så har funnet ut disse tingene kan du definere om det er dyrt eller billig det tilbudet du har fått.

Etter det må du jo vurdere kvaliteten på leverandøren av disse leadsene.

Topp