Strømtilførsel til skriver

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Om du skal kjøpe ny vil vel muligens prisen ligge et par hundrelapper under de billigste alt-i-ett printerne der ute, og de funker jo ganske greit til vanlige utrskrifter. Vil jo også tro du finner slike printere på f.eks Finn.no - Torget - Gis bort hvor strømkabel også følger med. Jeg mener og huske at de fleste deskjet jeg har hatt har hatt samme strømtilførsel.

RusselSim

Medlem
Skriveren fungerer utmerket så en helt ny skriver vil nok bli overflødig. Finnes det ikkenoe sted hvor man kun kjøper strømkabelen?

Helge

Profesjonell Googlesøker
RusselSim: Det jeg tror Atle mener her at du kan lettere finne en ny billig printer til et par hundrelapper som har samme strømkabel som printeren din.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ser at det jeg skrev kom litt dårlig frem. Det jeg mente var at dersom du kjøper ny strømkabel vil ikke prisen være langt unna det samme som en ny printer. Hvorfor kjøpe strømkabel til en eldgammel printer om du kan kjøpe ny printer for samme prisen er det jeg tenker. (med ny printer mener jeg ikke samme modell, men altså en av de billigste "all-in-one" printerne.)

Heltsikker: Printeren bruker ikke slik kabel. Det er bilde av printer sammen med adapter i post nr 2 her i tråden. Jeg har ikke sett noen av dissse printerne uten adapter.

RusselSim

Medlem
Slik ser strømtilførselutgangen ut: Beklager stort bilde.

Lader002.jpg

Og det er en 32V-16V.

Topp