Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stengt konto - ingen ting å gjøre?

Adwords-kontoen min ble stengt, selv om jeg hadde fulgt alle TOS (så vidt jeg veit, allefall).

Kontakta dem, og de sa at grunnen til at kontoen ble stengt ganske enkelt var fordi siden annonsen pekte til var av for lav kvalitet (aff-side).

Men jeg vil gjerne bruke Adwords, altså! Nå har jeg jo litt mer peiling enn jeg hadde for 2-3 år siden, så..

Noen som har erfaring med det samme og som har fått kontoen sin låst opp igjen?
 

kongen

kongemedlem
Bruk et nytt kredittkort og lage en ny Adwords-konto fra en annen IP-adresse. Aldri logg inn på din nye konto med din nåværende IP-adresse.
 

zapotek

Medlem
Litt på siden: Jeg synes det er et paradoks at Adwords er så harde med affilatesider, mens annonsene for alskens lurifaksquizzer hvor målet er å vikle brukeren inn i et uønsket SMS-abonnement el. lignende tydligvis er greit (det er ihvertfall mange slik annonser).
 
Bruk et nytt kredittkort og lage en ny Adwords-konto fra en annen IP-adresse. Aldri logg inn på din nye konto med din nåværende IP-adresse.

Himla pes da.. Å legge inn nytt kort går jo bra, jeg har jo fått nytt kort siden sist jeg brukte kontoen uansett. Men nå logger jeg jo inn på Gmail og Adwords fra der jeg bor. Hva om jeg lager en konto i et annet navn da, er ikke dette nok? Har uansett en bror som skal bli med på prosjektet, så han må da kunne lage seg en konto selv om vi bor i samme hus?
 
Topp