Statusfeltet i nettleser viser link til innlegg?

clinton4

Medlem
Hei,

Holder på med en WP side og opplever noe rart. Hvis jeg holder musepekeren over en link på siden, så vises url til denne linken i statusfeltet på nettleseren, som jo er normalt. Men, hvis jeg fjerner musepekeren og holder den en plass hvor det ikke er noen link, så vises url til et annet innlegg. Problemet er at det ikke er noen linker til dette innlegget i det gjeldene innlegget, og den samme url vises i statusfeltet på alle poster.

Jeg har søkt i kildekoden, men finner ikke noen spor av denne linken. Hva skjer? Noen som har vært ute for det samme?

picxx

WF 09
Theme? og hvor lastet du det ned?

clinton4

Medlem
Theme er et child theme av twenty ten. Jeg har sett gjennom kildekoden via nettleseren, og finner ingen spor av denne linken. Og problemet er kun i Chrome. Får vel bare feilsøke videre :)

picxx

WF 09
Theme er et child theme av twenty ten. Jeg har sett gjennom kildekoden via nettleseren, og finner ingen spor av denne linken. Og problemet er kun i Chrome. Får vel bare feilsøke videre :)

Forsøkt å slette alle themes og laste opp nye versjoner?
Ikke bare skrive over, da det kan ligge UI filer i åpne mapper i forskjellige themes.

Topp