StarTour

Energy

Medlem
Er det noen som i det hele tatt har tjent noe på Startour? Jeg har mange klikk, og selger gjennom mange av de andre reiserelaterte programmene, men ikke Startour.

i-net

WF 09
Du sier noe der gitt... sjekka statsen nå og Star tour konverterer dårligere ja. Takk for tipset, skal prøve å bytte den ut. Men har da fått noen salg med dem likevel: 678 klikk og 3 salg f.eks. :p

I statistikken hos TD står det: "CR" under salg. Det betyr conversion rate, ikkesant folkens?

Men hva betyr da "LR" under feltet i kolonnen for "Registreringer"?

(Jeg er nå i oversiktsrapporten)

Konklusjon for meg blir å bytte ut Star tour med travellink.

Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg vet denne tråden ikke handler om akkurat dette, men en ting som faktisk er MEGET viktig med Star Tour programmet hos Tradedoubler er at du bruker bannere på nettsider som er godkjent av annonsør. Dersom du ved et uhell skulle ta annonsekoder for nettside1 og plassere dem på nettside2 vil du IKKE få godkjent provisjon.

For en stund tilbake la jeg merke til salg hos Star tour i statistikken min, og salget ble avslått fordi jeg rett og slett brukte annonsekoder for feil nettsted. Mener TD nevnte dette var fordi at Star Tour sitt sporingsystem ikke kunne spore salgene ved en slik feil. Dette salget var IKKE synlig under "detaljert kontobalanse," kun synlig i statistikken.

Topp