Jeg vet / har hørt at det er vanskelig å starte et forum. Men det som er vanskelig er vel å få brukere, det lette er vel å sette det opp. Problemet mitt per nu er å sette det opp. Får mest trolig hjelp av et forummedlem for å få fiksa .no - domene.
Jeg skal ha et sykkelforum - altså om sykling - rettet mot sykling på jordhopp og skateparker.
Ja vi har et sånn forum i Norge allerede, men hvis du ikke har vært aktiv siste året så får du ikke logget inn.
Prøver å gjennomrette gammel bruker det funker ikke, lage ny? det funker heller ikke.
Derfor velger jeg å starte mitt eget.
Hvordan skal jeg få dette ut til det syklende folk?
Nettopp bruke det syklende folk for det de er verdt. - facebook, terrengsykkel.no og pinkbike.com
Hvordan skal jeg få satt opp forumet?
Spørre dere ..
Jeg skal ha et sykkelforum - altså om sykling - rettet mot sykling på jordhopp og skateparker.
Ja vi har et sånn forum i Norge allerede, men hvis du ikke har vært aktiv siste året så får du ikke logget inn.
Prøver å gjennomrette gammel bruker det funker ikke, lage ny? det funker heller ikke.
Derfor velger jeg å starte mitt eget.
Hvordan skal jeg få dette ut til det syklende folk?
Nettopp bruke det syklende folk for det de er verdt. - facebook, terrengsykkel.no og pinkbike.com
Hvordan skal jeg få satt opp forumet?
Spørre dere ..