Spreadshirt og 25% provisjon...

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hallaysen taysen igjen.

En liten sak jeg er litt nysjerrig på når det gjelder Spreadshirt og deres provisjon hos Tradedoubler. Har noen av dere opplevd forsinkelser på provisjon fra dem?

Grunnen til at jeg lurer, er fordi jeg først idag ser at jeg har kommet opp til 25% provisjon hos dem, mens denne tidligere var på 20%. Det står i programmet at dersom vi har mer enn 25 salg per mnd, vil provisjonen øke til 25%. Samtidig kan ikke jeg se mer enn ETT gjennomført salg siden 1. September.

Med kun ett gjennomført salg, vil jo ikke jeg ha krav på 25% provisjon? Hvilken provisjon har dere som ikke har mer enn 25 salg per måned gjennom dette programmet? Kan dette kanskje være Spreadshirt som har økt provisjon til alle affiliates?

Ståle

Medlem
Har 25% provisjon jeg også, og har aldri promotert dem...

Keanu

Geek
E-post fra Spreadshirt (TD) tidligere i år (28.08):
Kjære affiliate,

Vi nærmer oss høysesong og vil passe på å gi våre affiliates en bra start på høsten. Under hele
september øker vi derfor provisjonen fra 20 % til 25 %. Tilbudet gjelder alle affiliates, gamle som
nye, og skjer helt automatisk. Pass derfor på å ha en eller flere av våre over 70 bannere godt
synlig i september for å utnytte vår kampanje maksimalt!

Har du spørsmål om våre tjenester eller program er du alltid velkommen til å kontakte oss.

Lykke til med salget!

Med vennlig hilsen,
Spreadshirt og TradeDoubler

Topp