Spesialbehandling

Joakim@TD

Medlem
TradeDoubler sitt lukkede kampanje nettverk

Hei,

Jeg kan for det første introdusere meg. Jeg heter Joakim Sand og jeg jobber som publisher manager / media buyer i TradeDoubler og administrerer vårt lukkede kampanje nettverk. Dette er et nettverk som i aller størst grad består av CPC og CPM kampanjer, men også et par CPO programmer som i stor grad presterer like bra og ofte enda bedre enn CPC/CPM i form av eCPM. (eCPM er hva du effektivt tjener per 1000 visninger uavhengig hva annonsøren betaler på.)

Nettverket består hovedsaklig av sider (gallup sider) med et stort antall unike brukere innenfor forskjellige sjangere, men også mindre sider som leverer god kvalitet / nisje siter. Med viktigst av alt - de inneholder et seriøst redaksjonelt innhold.

Vi jobber systematisk for at du som publisher skal få mest mulig ut av dine visninger. Rent praktisk sett fungerer det slik at vi får annonsestørrelser, så sender vi en tag per lokasjon (standard IAB-størrelser) - så oppdateres denne jevnlig og optimaliserer for best mulig eCPM. Uavhengig om det er CPC/CPM eller CPO. Nå skal det også nevnes at CPO avtalene oftest er langsiktige - mens CPC og CPM ofte sprer seg fra 2 - 6 uker.

Dette fungerer best i praksis for sider som har et bredt spekter av forskjellige brukere - med mange sidevisninger. Har du en nisjeside med en annonsør som passer direkte til din side (CPO program) – vil det med all sannsynlighet heller lønne seg.

Som nevnt har vi ingen spesielle krav, og du er velkommen til å sende en mail til meg på joakim.sand@tradedoubler.com , legg med et ca antall unike brukere og annonseformater (helst hvor du har tenkt å plassere de også). Vi tar dialogen derifra, så ser jeg frem til å høre fra dere. :)

Topp