Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sosial Media Norge

thoaud

Country manager @ Servebolt
Social Media Norge / SMN AS / Engagerapp.com er Svindel.

Webman26, du heter vel ikke tilfeldigvis ***
*** er **modell, noe som betyr at han er/blir 26år i år.
Webman...26.. hmm...

*** er altså daglig leder i og og eier av SMN AS.

Mener at det er fullt lov med egenreklame på forum, men da burde man være ærlig og si det er egenreklame. Ikke skjul det, det er bare.... teit.

Social Media Norge = SMN AS = SVINDEL
De svindler gjennom Engager App - engagerapp.com
https://www.webforumet.no/forum/sos...ativ-erfaring-med-engager-engagerapp-com.html
 

thoaud

Country manager @ Servebolt
Forskjellen på deres modell, og hvordan andre bruker den er at det ikke kommer automatisk fornying med 1år av gangen. Automatisk fornying med 1mnd av gangen hadde vært ok, da er det ikke så mye penger. Og hvis deres tjeneste er så fantastisk så burde dere ikke låse kunden i lange perioder.

Det som er synd er ar din negative tilbakemelding, i akkurat dette tilfellet ikke gir et riktig bilde av verken tjenesten (som du slik jeg forstår det aldri fikk prøvd ) eller selskapet vårt. Å skrive ”Selskapet=svindel” basert på erfaringene dine er både feil og misledende. Det er ikke til hjelp for nye kunder som vurderer å bestille tjenesten, eller for oss som sitter og utvikler den. Det er heller ikke til hjelp for formålet med dette forumet, da det ikke legger opp til en spennende diskusjon innen web eller orienterer noen.

Beklager, men her tar du så feil som det går ann. Når dere velger å ikke svare på mine henvendelser og kritiske spørsmål gir dere et godt og solid inntrykk av svindel. Dere begynte å svare når jeg ga beskjed om at alle løpende kostnader skulle stoppes frem til tvisten er avklart(etter norsk lov).
Skal ikke si at dere driver svindel, nå i etterkant, men kan med sikkerhet si at dere har/hadde lagt opp en sleip salgsmodell. Og å være sleip er nesten like ille.

Prøveperiode + automatisk fornying er ikke en velutbredt modell i b2b salg. Det er derimot brukt av blant annet nettkataloger, og andre tjenester som har et behov for å binde kunden over tid for å beholde kundene. Det er en stor likhet mellom tjenestene som bruker en slik modell; de klarer ikke å beholde kundene i 1år med mindre de binder de til 1år.

6000 har brukt tjenesten kan jeg tro på, men dere fremstiller/fremstilte det som at dere hadde 6000kunder. Dette er to forskjellige tall.

Om tjenesten deres er så fantastisk som dere mener burde dere legge opp til mer åpenhet og kommunikasjon med mindre behov for tolkning.

Forøvrig hadde jeg tatt en titt på https://www.webforumet.no/forum/threads/negativ-erfaring-med-engager-engagerapp-com.24231.
 
Topp