Snille-pernille?

picxx

WF 09
Sist jeg husker jeg kom over en blogg noe a la dette var det Esquil som stod bak, men skal ikke forundre meg om det er noen her inne som står bak. :D

Nutz

Med lem
Artig..
Skulle likt å se den figuren på TV, mulig Else Kåss Furuseth hadde passet i rollen. :)

Keanu

Geek
Haha, takker for linken. Ikke sett den før, men mye morsom lesning. Som vanlig er det kommentarene som er de beste. :)

Så hamsteret ditt er død altså? Må være trist når familiens mest intelligente vesen har gått bort!

Mortenxx

Medlem
Bloggen var morsom, men jeg tror jeg hadde gått fort lei av å lese "samme stilen" om og om igjen - det holdt med å lese 4-5 av postene.

Jeg lurer på om noen av de som kommenterer også parodierer en bestemt "stil"? For å tiltrekke seg flere kommentarer - "Herregud, skjønte du ikke fleipen?".

metallian

Medlem
Haha

"MAMMA har fått MENSEN! DET er sant!!! Det passa så dårlig lizzom sia ho skal i begravelse i morgen til søstra si som er tanta mi!! HERREGUD!! ho bruker å bli så dårlig når ho har mensen og hun er SOM et blodbad lizzom! BOBBY flirer bare!! Han er så FREKK av og til! Det er stygt å FLIRE av folk som er sjuk lizzom... "

Topp