Snakke til brukeren Eksamen"""

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei hei
har hatt en ganske stressende uke og trodde faktisk at det var 25.mai nå..
når jeg for en time siden fant ut at dette var feil kom jeg på at fu** jeg har eksamen om 8 timer.

Oppgaven vil være noe om å lage en side der man skriver om eller skal forklare et nytt program på NRK.
Man ma da ha elimenter som snakker til brukeren
hva kan gjøre oppgaven populær?
Hva virker hvorfor virker det? hvorfor virker det ikke..

Komunikasjon er hoved tamaet her og jeg har hat visse andre ting og tenke på så det står helt stille her. kommer ikke på noe...

Håper noen kan hjelpe meg her.. Kommer til å takke dere resten av mitt liv om jeg får dette til..
og dere vil bli belønnet på en eller annen måte..

Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvis det er "elementer" som snakker til brukeren tenker jeg den #¤/(#% bikkje fra Office med en gang: don't go there!
Hvis det er et barneprogram så kan du jo lage en tegning (mener å ha sett et dataprogram om Petsson & Findus for lenge siden?) der alt beveger on mouse over og mp3-spilles ved onclick, ELLER så lager du en enkel - dog hilarisk - cartoon med tekst og/eller lyd hvor 2 personer snakker sammen om programmet.
Lettere sagt enn gjort, men her var det to kjappe ideeer for å få det til, som muligens bygger på feilantakelsen at "å snakke" var ment bokstavelig....
Men hadde vårt kult med knapper for å slå av/på ikke bare lyd, men også tekst-ballonger i cartoon'en (hvem trenger lese når de snakker). Google benyttet seg av en cartoon for å forklare teknologien bak chrome nettleseren, såvidt jeg husker (ikke spesielt vellykket, men mest vellykket fordi de var "først" ute).

Sist redigert:
Topp