Smsmovies afiliate

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er det noen som er litt oppdatert på Smsmovies for tiden?
Jeg sendte dem en melding på support på Fredag, og har enda ikke fått noe svar fra dem..

Derfor spør jeg dere om akkruat dette, da jeg ikke vil legge for mye tid i det om dette skulle være useriøst...
Noen med erfaringer?

(Minner om at linken i dette innlegget er min afiliate-link til Smsmovies.)

picxx

WF 09
De konverterer bra, og betaler presist.
De begynner nok å bli litt overrepresenterte i norge.
Tjente brukbart på disse i fjor med kjøpt trafikk.

Knut

Medlem
Kommer an på hva spørsmålet ditt er, men jeg fikk svar rimelig raskt fra dem. De pleier å være veldig presise på utbetalingene, men denne gangen er langt over tiden. De skylder på tull med banken og at overføringene ble gjort idag.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ok. Så ett kort sammendrag om disse kan altså være at dem er seriøse, og har problemer av og til som alle andre.
En ok fordel i ett affiliateprogram vil jeg selv påstå at dem er presis med utbetalinger, så det er jo bra.

Jeg har forstått at dem har slått bra an i Norge siden dem kom, men vet noen av dere hvordan disse ligger an i Storbritania, og egentlig resten av verden?
Kjapt og greit.. Er dette ett lettsolgt produkt andre steder enn Norge & Sverige?

picxx

WF 09
Kjapt og greit.. Er dette ett lettsolgt produkt andre steder enn Norge & Sverige?

Kjapt og greitt...nei.
Om du skal selge ppv eller med sms betaling for resten av verden, kikk på aebn.

Knut

Medlem
Ja, de er de beste aff. jeg har vært borti. Lette å ha med å gjøre og lette å selge for.
Satte opp en engelsk side kun for dette og solgte ok i Frankrike og Spania, og ok ellers i EU. England var vel heller dårlig. Det ble også dårlig ellers i høst så jeg kuttet det ut og har kun for nordiske.
Er også ett svensk opplegg som er rimelig greie og seriøse. Betaler noen øre mer også.

Knut

Medlem
Hva mener du med solgte ok?
Sånn så som så. Ikke nok til at jeg hadde gidda å drive med det.
Solgta man for 10K i norden, så er ok ett salg på 5k :)
Men jeg tror det skal mer til å selge via SMS i EU enn det er i norden, og da spesielt i norge.

picxx

WF 09
Det som er supert med smsmovies er jo at de betaler ut i pund da, så en slipper å ta den bedrøvelige dollarkursen med i tallene ved oppgjør.

picxx

WF 09
Ja, kanskje det var euro, husket ikke, og kom meg ikke inn for å sjekke fordi kontoen min hadde blitt suspendert... :D

picxx

WF 09
Ikke peiling...skrev akkurat en mail til lee.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Bra tips med aebn. Hadde ikke hørt om dem engang.
Jeg får ta en titt på dem senere engang, da jeg merkelig nok ikke får registrert meg der engang..
Det er noe alvorlig på tulletur når jeg skal velge hvilket land jeg bor i.. Uansett hvor mange ganger jeg velger NORGE, så kommer det frem at jeg må velge land før jeg fortsetter..
Sikkert bare Opera som kødder seg.. - igjen..... :(

Takk takk dere.. ;)

Topp