Hvordan kan man i Photoshop enklest bli kvitt hakkete kanter? F.eks. på dette bildet.
Tonny Kluften Administrator 8 Des 2010 #1 Hvordan kan man i Photoshop enklest bli kvitt hakkete kanter? F.eks. på dette bildet.
Dag Frogner Supermedlem 8 Des 2010 #2 Har du laget dette selv eller fikk du logoen slik og vil fikse det uten å ha kildefilen? Dersom sistnevnte, tror jeg nok det enkleste er å lage det på nytt rett og slett...
Har du laget dette selv eller fikk du logoen slik og vil fikse det uten å ha kildefilen? Dersom sistnevnte, tror jeg nok det enkleste er å lage det på nytt rett og slett...
Tonny Kluften Administrator 8 Des 2010 #3 Vil fikse på det jeg fikk ja. Får vel se om jeg finner fonten da.
E enotodden Medlem 12 Des 2010 #5 Hvis du har tilgang på en nyere versjon av illustrator kan du jo trace det der for så å legge det tilbake i photoshop som et vektorelement.
Hvis du har tilgang på en nyere versjon av illustrator kan du jo trace det der for så å legge det tilbake i photoshop som et vektorelement.