Smartresponse-Media.com

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg er litt nysjerrig på hvem/hva Smartresponse-Media.com faktisk er for noe. Så vidt meg bekjent er jo dette ett affiliatenettverk, men er dette egentlig ett nettverk vi kan stole på?

For noen dager siden fikk jeg en epost om at dem hadde en ny kampanje klar. I dag, IGJEN, får jeg enda en epost...:
Hej,

Vi har som sagt, lagt "MySecurityCenter" ud som ny kampagne og I kan også
se kampagnen på jeres
konto nu. :)

Altså.. Sånn helt dønn ærlig, så driter vel jeg i at disse har denne kampanjen ute, og det siste jeg vil høre er jo direkte mas fra ett nettverk, om at nå er det en kampanje ute. Det holder liksom med en (1) bekjed. Førsteinntrykket mitt når jeg leser epost over, er jo omtrent at jeg har forpliktet meg til og legge ut annonser for dem.

Jeg kan ikke helt se behovet for at jeg skal motta denne epost, når dem allerede har gitt meg bekjed om at denne kampanjer er tilgjengelig.

Har noen av dere her på forumet hørt om Smartresponse-Media.com, eventuelt erfaringer med dem? :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Joda, det er klart, men nyhetsbrev er jo en god ting. Holde seg oppdatert på kampanjer er noe av det jeg liker best, men jeg ser ikke behovet for at ett affiliatenettverk sender ut samme kampanje flere ganger. Da føles det litt som om dem prakker annonser på meg, noe jeg ikke har noen glede av. Jeg vil motta nyhetsbrevet for og få tips om nye kampanjer, slik at jeg kan holde meg oppdatert om noen gode tikker inn. Samtidig fordi jeg gjerne vil ha en epost, straks en kampanje lukkes.!

Jeg startet ikke denne tråden her fordi jeg skal henge ut nettverket det er snakk om. Det er fordi JEG (og ingen andre enn meg,) syns dette virker useriøst, og vil forhøre meg med andre om det er noen som har erfaringer med disse.

Ståle

Medlem
Har dette skjedd flere ganger? Eller er det bare denne ene gangen?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har dette skjedd flere ganger? Eller er det bare denne ene gangen?

Nu skal me sjå. Jeg tar som regel godt vare på epost, og ser her at første epost jeg fikk fra disse var i Juni. Dette var en bekreftelse på registrering. Plutselig, uten en eneste mail på 4mnd, kommer det altså 2 mail i Oktober, og 2 i November, der disse to i November er om samme kampanje. Dette har altså ikke gjentatt seg noen ganger enda.

Derimot, fikk jeg også nettopp en epost til. Det var noen som hadde vært innom Baredritt.no og fylt ut kontaktskjemaet mitt.:

Mitt namn är XXXXXX XXXXXX och jag arbetar för SmartResponse-Media i Köpenhamn. Vi har affiliate nätverk i Danmark, Sverige och Norge och försöker ständigt ta in nya partners. Vårt utbud består av kampanjer och konkurranser/undersökningar(tilbudsservice) och vi ger bra ersättning. Kontakta mig om ni är intresserade av att bli en partner i vårt norska nätverk.

Det skal vel også nevnes, at det er Baredritt.no jeg allerede har registrert hos dem.!

Topp