Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sliter litt med ProIsp

Stoppet

Banned
Har fått @proisp til å flytte over 4 nettsider til et nytt pro premium abonnement fra en annen leverandør.

Nå har sidene vært nede i ca 1 døgn og de svarer ikke lenger på henvendelsene mine.

Det er bare hovedsidene som kommer opp. Alt annet viser bare 404 not found.

Andre som opplever å ikke få svar på support fra dem?
 

Stoppet

Banned
Litt farlig å bestille flytting fra annen leverandør til ProIsp. Når det går noe galt og sidene ikke vil fungere etter flytting så vil alle tilbakemeldinger i en pågående sak legges sist i køen hver gang noe ikke fungerer. Er man maksimalt uheldig kan dette ta mange dager når de kan bruke opp mot 24 timer på hver besvarelse. Min sak er enda ikke løst og svarer fra ProIsp er:

"Hei,

Jeg kjenner ikke saken din så jeg må ta meg tid til å sette meg inn i den. Vi beklager evt. ubeleiligeter som har oppstått og skal selvsagt hjelpe deg med disee. Men på generelt basis kan jeg si at saker som oppdateres av kunde alltid legges sist i behandlingskøen, noe som jeg ser er tilfelle med saken du referer til. Jeg tar saken videre i saken i supportsystemet.

Mvh,
J"
 

Stoppet

Banned
Ja, men med telefontid 9 til 11:30 og 12:30 til 15:00 og sjelden online livechat så skal man jo komme gjennom og da. Pro premium skal være prioritert support så hadde forventet bedre.
 

Stoppet

Banned
Saken er løst av ProIsp. Det var som du sier problemer med .htacess filen.
 

proisp

Medlem
Litt farlig å bestille flytting fra annen leverandør til ProIsp. Når det går noe galt og sidene ikke vil fungere etter flytting så vil alle tilbakemeldinger i en pågående sak legges sist i køen hver gang noe ikke fungerer. Er man maksimalt uheldig kan dette ta mange dager når de kan bruke opp mot 24 timer på hver besvarelse. Min sak er enda ikke løst og svarer fra ProIsp er:

"Hei,

Jeg kjenner ikke saken din så jeg må ta meg tid til å sette meg inn i den. Vi beklager evt. ubeleiligeter som har oppstått og skal selvsagt hjelpe deg med disee. Men på generelt basis kan jeg si at saker som oppdateres av kunde alltid legges sist i behandlingskøen, noe som jeg ser er tilfelle med saken du referer til. Jeg tar saken videre i saken i supportsystemet.

Mvh,
J"
Helt uavhengig av hva saken gjelder hos oss så vil nye svar i en sak medføre at saken legges sist i behandlingskøen, noe som er vanlig for mange ticketbaserte systemer. Når man svarer mange ganger på rad og ikke lar det gå nok tid for oss til å komme til saken din før nytt svar kommer så vil man måtte vente lenge på svar. Vi skulle gjerne sett at vi fanget opp saken din før, men dessverre fungerer supportsystemet hos oss på en slik måte at det ikke er mulig enda.

Vi håper du ble fornøyd med servicen du fikk så snart vi fikk sett på saken din :)
 

proisp

Medlem
Ja, men med telefontid 9 til 11:30 og 12:30 til 15:00 og sjelden online livechat så skal man jo komme gjennom og da. Pro premium skal være prioritert support så hadde forventet bedre.
Grunnet ferieavvikling og sykdom er livechat betraktelig mindre tilgjengelig enn normalt for øyeblikket. Dessverre er den nedprioritert grunnet dette, men vi forsøker å være så tilgjengelige som mulig også der.
 

Stoppet

Banned
Helt uavhengig av hva saken gjelder hos oss så vil nye svar i en sak medføre at saken legges sist i behandlingskøen, noe som er vanlig for mange ticketbaserte systemer.

Som sagt er saken nå løst. Men når en bestiller flytting så er det (hverfall fra meg) forventet at man ikke slipper saken før man vet at sidene er oppe og stå på ny server. Sidene var nede i over et døgn og det skapte en del frustrasjon.

Flyttingen er en gratis tjeneste, men uansett burde slike saker vært tettere fulgt opp. Hvis ikke burde der vært et betalt alternativ som man kunne velg for å sikre oppfølging.

Men på generelt grunnlag er jeg fornøyd med dere @proisp , og hadde ikke bestilt Pro premium abonnement nummer 2 hvis ikke :)
 

proisp

Medlem
Ja, det er helt naturlig å forvente det og det er også hva du skal kunne forvente av oss. Vår tekniker registrerte dem som fullført og fungerende, men skulle normalt sett fanget opp dine tilbakemeldinger raskere enn en normal sak hadde det ikke vært for at vedkommende gikk ut i ferie da.

Vi skal imidlertid endre våre rutiner grunnet dette slik at våre teknikere må gi beskjed om slike saker som kan risikere rask oppfølgning før de går på ferie :)

Flott å høre! Vi takker for konstruktiv kritikk :)
 
Topp