Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sletting av mine innlegg.

Status
Stengt for ytterligere svar.

PIP

Medlem
Er det noen grunn til at mine innlegg i denne tråden fortløpende blir slettet? Vil gjerne ha en forklaring på det sett opp mot de andre svarene som ligger i samme tråd.
 

Bjørnar

Gründer
Virker merkelig. Jeg så innlegget ditt før det ble slettet, og det var jo det eneste innlegget i den tråden med forslag til løsning; resten er jo bare piss. Så for en gangs skyld er jeg enig med deg, PIP. Kryss i taket. :)
 

PIP

Medlem
Dette er en personlig vendetta fordi jeg rapporterte det i tråden som var usaklig... dette burde du holde deg for god til Tonny... Utrolig barnslig oppførsel av en Admin, bare fordi du fikk litt kritikk.
 

PIP

Medlem
Rett spor med å skrive "Jeg har sendt deg PM"?

Trådstarter har en såpass sær oppfattelse av hvordan ting fungerer at det er greit at hele tråden blir litt rar. Jeg har flyttet tråden til kategorien "Generelt snakk og svada", der den burde vært fra starten av, og der er det lov med OT.

Kjenner du vedkommende Tonny? Hans alder og situasjon. Det opprører meg å se hvordan du som Admin av et forum setter merkelapper på dine brukere.

Har fått flere meldinger nå fra andre her på forumet at jeg burde stoppe å si ifra... "for hvis ikke kommer Tonny til å utestenge deg. Det er slik han er."

Håper virkelig at du greier å ta imot kritikken på en positiv måte og kanskje se at det er noe hold i det jeg sier.
 

PIP

Medlem
Grunnen er at de to innleggene jeg slettet var kun "Jeg har sendt deg PM". Hvorfor skriver du det i en tråd?

Rett spor med å skrive "Jeg har sendt deg PM"?

Trådstarter har en såpass sær oppfattelse av hvordan ting fungerer at det er greit at hele tråden blir litt rar. Jeg har flyttet tråden til kategorien "Generelt snakk og svada", der den burde vært fra starten av, og der er det lov med OT.

...her sier du imot deg selv. Det er lov å være OT i "Generelt snakk og svada" men IKKE LOV å skrive at jeg har sendt han en PM om en løsning på problemet? Jeg er innom forumet her rett som det er uten at jeg er logget inn... og da ser jeg ikke om jeg har mottat en PM. Derfor så forsikret jeg meg om at han skulle se at jeg hadde sendt han en. Mange her på forumet har skrevet "Sendt PM" skjer hele tiden... UTEN at de blir slettet. Snedig...
 
Jeg er innom forumet her rett som det er uten at jeg er logget inn... og da ser jeg ikke om jeg har mottat en PM. Derfor så forsikret jeg meg om at han skulle se at jeg hadde sendt han en. Mange her på forumet har skrevet "Sendt PM" skjer hele tiden... UTEN at de blir slettet. Snedig...

Godt sagt det der. Du forklarte her på en enkel måte hvorfor kommentaren "Sendt PM" på tross av sin tilsynelatende overflødighet likevel ga et bidrag til å løse problemet i tråden, og at kommentaren ikke var helt verdiløs når man først så den i sin riktige sammenheng.

Moderatoren har garantert observert og absorbert denne kritikken nå. Han er sikkert interessert i å lære alt han kan av den, og vil i fremtiden ha mer forståelse å basere seg på neste gang han ser "Sendt PM" og vurderer sletting. Da vil han antagelig tenke "I en hektisk hverdag er det ikke alltid så lett å merke at man har fått PM, ihvertfall ikke hvis man ikke er logget inn, så jeg tror jeg lar den er stå likevel."
 

Tonny Kluften

Administrator
Kjenner du vedkommende Tonny? Hans alder og situasjon. Det opprører meg å se hvordan du som Admin av et forum setter merkelapper på dine brukere.

Jeg kjenner hans situasjon ja + hans alder.

Har fått flere meldinger nå fra andre her på forumet at jeg burde stoppe å si ifra... "for hvis ikke kommer Tonny til å utestenge deg. Det er slik han er."

Har aldri utestengt noen pga kritikk og kommer ikke til å gjøre det heller, men jeg kjenner igjen den personen som argumenterer på den måten med "Det er slik han er." :D

...her sier du imot deg selv. Det er lov å være OT i "Generelt snakk og svada" men IKKE LOV å skrive at jeg har sendt han en PM om en løsning på problemet? ...

Tråden var desverre ikke i "Generelt snakk og svada" før, den er det nå, så da er det fritt frem.

Forøvrig kan jeg bare slå fast at det er administratorene her på WF, inkl. meg, som i siste instans bestemmer hva som er lov til å poste, slik er det bare, take it or leave it, som det heter på godt norsk.
 

PIP

Medlem
Har aldri utestengt noen pga kritikk og kommer ikke til å gjøre det heller, men jeg kjenner igjen den personen som argumenterer på den måten med "Det er slik han er."

Vet ikke hvem du sikter til, men jeg fikk flere advarsler... Uansett så tenkte jeg at det må være lov å si ifra uten å bli skjevt behandlet i ettertid. Men sånn var det altså ikke. Og DET synes jeg er synd.

Tråden var desverre ikke i "Generelt snakk og svada" før, den er det nå, så da er det fritt frem.

Den var da vitterlig det nå jeg svarte der...

Forøvrig kan jeg bare slå fast at det er administratorene her på WF, inkl. meg, som i siste instans bestemmer hva som er lov til å poste, slik er det bare, take it or leave it, som det heter på godt norsk.

Ja, det er jo en holdning å ha det også, iallefall når "reglene" ikke er lik for alle og man blir moderert forskjellig. Og jeg har jo skjønt at det ikke er mulig å si ifra om noe som virker helt urimelig, for da blir man uglesett og sett på som vanskelig... og modererert deretter.
 

Tonny Kluften

Administrator
Vet ikke hvem du sikter til, men jeg fikk flere advarsler... Uansett så tenkte jeg at det må være lov å si ifra uten å bli skjevt behandlet i ettertid. Men sånn var det altså ikke. Og DET synes jeg er synd.

"Flere advarsler", hvor mange, jeg tror du overdriver, kan du dokumentere?

Hva er det som er synd?

Jeg vet det er tullete å begi seg inn på slike diskusjoner, vi blir aldri i verden enige, men jeg vil gjerne vite eksakt hva du mener.
 

PIP

Medlem
"Flere advarsler", hvor mange, jeg tror du overdriver, kan du dokumentere?

Hvis du tror jeg outer noen, så tar du helt feil. Hvis de som advarte meg ønsker å stå frem, så er det opp til de. Men jeg regner med det er en grunn til at de tok kontakt direkte og ikke skrev det her i forumet. Men nei, det var ikke en hel hærskare, det var to personer.

Hva er det som er synd?

Det står i innlegget. Hva er uklart?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp