Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skvettbar statistikk

Tonny Kluften

Administrator
Jeg klarer ikke helt å bli vant til den forholdsvis nye måten å vise graf på i Anaytics. Hvis jeg sjekker på formiddagen så ser det ut som det har vært nesten ingen besøkende den dagen :D
Sjekk grafen her, opp mot 10000 på det meste, men ser ut som omtrent 0 ved 6000...

Noe som vet hvilken innstilling man kan sette for å få det som før (ikke den gamle analtytics, bare den gamle måten å vise graf på).
 

Vedlegg

  • graf.jpg
    graf.jpg
    11,7 KB · Sett: 63
Har lagt merke til det samme. Det er jo misvisende ettersom 0 ikke finnes. Det er litt sånn tabloid graf der man kutter hele bunn og bare tar med variasjonene i toppen. Dagen med laveste besøkstall i valgt periode vises her som bunnlinje. Finner ingen måte å endre dette på.
 

spikre

peterhamre.no
Hm.. Har sett litt på en del av mine egne sider, og der virker det som om sider med lite besøk (ca 80 og lavere) får en graf som virkelig har 0 som nederste linje. Ved besøk over 100 per dag, får man laveste besøkstall som en tilnærmet bunnlinje.

Dette er ikke riktig. Jeg har en side som varierer mellom 40 og 80 besøkende avhengig av ukedag. 40 vises p.t. som "0".
 
Topp