Sjekke innlenker

mindcrime

Medlem
Virker som om alt av linke sjekkere finner bare de få linkene som google osv er villig til å opplyse om?
Dvs. bare en liten del av de linkene som faktisk eksisterer?
Finnes vel nepep noe måte å faktisk finne ALLE in-bound linkene på?

AW stats gir meg fks. en god del linker som traffic travis ikke finner, men AWstats gir jo bare de som faktisk sender trafikk...

adeneo

Medlem
Ingen søkemotorer oppgir akkurat hvor mange innlenker som er registrert i deres systemer eller hvor de kommer fra, da det er sensitiv informasjon som kan brukes til å finne ut hvordan systemet fungerer osv.
Jeg har min egen dings for dette, og også en nettversjon, men den viser bare hvor mange lenker som er funnet, og ikke hvor de kommer fra.

flippflopp

Medlem
Ingen søkemotorer oppgir akkurat hvor mange innlenker som er registrert i deres systemer eller hvor de kommer fra, da det er sensitiv informasjon som kan brukes til å finne ut hvordan systemet fungerer osv.
Jeg har min egen dings for dette, og også en nettversjon, men den viser bare hvor mange lenker som er funnet, og ikke hvor de kommer fra.

Bra verktøy som med litt forbedring går inn i min verktøykasse! Bokmerker den enn så lenge. Veldig greit å bruke, men fikk feil opplysninger på on-site og sosiale medier.

Vil også anbefale å legge til SEOquake i nettleseren. Og på alexa.com/siteinfo får du rast opp hvem som liker til siden din.

Sist redigert:
SEOquake viser:

Google PageRank
Google Index
Yahoo linker
Yahoo linkdomain
Bing index
Alexa Rank
Webarchive alder
Delicious index
Whois link
Kildekode