simplr / a blog project going on

sinols

Medlem
Hei

Prosjektet, simplr. Jeg holder på å uvikle ett design som skal ha fokus på innhold. Svart-hvitt toner, en god og enkel struktur og mye luft. Dette er basen til simplr.

Jeg er ingen programmerer, jeg designer bare. Hobbybasis.

Jeg ser etter noen som kan utvikle prosjektet for først og fremst platformen, blogger.

Her har vi hva jeg har kommet frem til på noen timer. Gjerne gi tilbakemelding på hva du synes.Takk.

simplr.png

Sist redigert:

kek91

Webutvikler
Det er i hvert fall godt å høre at du prioriterer innholdet foran fancy design! Det er vel egentlig det de fleste på internett drømmer om. De som faktisk skal ha informasjon :p

Jeg syns dog det ble litt for mye av det gode. Jeg så ingen andre farger enn svart og hvit (og grå) - kanskje du kunne prøvd deg med en farge til som du kan bruke noen steder?
Da blir det i hvert fall litt livligere :)

sinols

Medlem
Det er i hvert fall godt å høre at du prioriterer innholdet foran fancy design! Det er vel egentlig det de fleste på internett drømmer om. De som faktisk skal ha informasjon :p

Jeg syns dog det ble litt for mye av det gode. Jeg så ingen andre farger enn svart og hvit (og grå) - kanskje du kunne prøvd deg med en farge til som du kan bruke noen steder?
Da blir det i hvert fall litt livligere :)

Takk for tilbakemelding.

Ja, jeg er enig i at det kan bli litt tamt i lengden. Funker vel om det er en ren fotoblogg, men skal rettes litt mere generelt. I og med at dette blir en template for alle og enhver, så kan det hende at jeg skal la de som bruker den velge den fargen. Eventuelt bytte ut link til en farge.

Noe annet jeg bør tenke på? Flyter alt bra?

Topp