Den ser ikke ut til at den widgeten jeg linket til funker Tonny. Jeg kjedet meg i går, så jeg tenkte jeg skulle smelle sammen en liten Widget for tekst som bruker TinyMCE. Desverre ser det ut til at mitt problem blir et problem mange andre har, og som også kan være årsak til at det ikke finnes en slik widget som faktisk vil fungere.
Feilen er det at Widgeten kommer frem, og når man skriver inn tekst i editoren, da forsvinner hele editoren fra widgeten når man klikker "Lagre" og ingenting av det man har skrevet inn blir lagret. Jeg finner ingen skikkelige svar på hvorfor dette skjer når jeg søker på Google. Løsning for versjoner før 2.8 finner jeg, men så skulle det jo selvfølgelig være noen idiotiske endringer i 2.8 som gjør at disse løsningene ikke funker.
Om jeg nå skulle kjede meg like mye som jeg gjorde i går når jeg laget widgeten i dag, da skal jeg sette meg ned og forsøke litt mer løsninger. Jeg tror egentlig det skyldes feil bruk av en action-hook som vi finner på min 3. link i forige post.
Dette er bare så typisk Wordpress. Om de ikke snart slutter med alle disse unødvendige drittendringene når det kommer nye versjoner tror jeg de kommer til å synke kjappere enn Titanic med antall brukere av plattformen den kommende tiden.