Side for reiseliv

Altberger

Medlem
Hei,

Mener selv dette er noe av det beste jeg har laget både når det gjelder design, innhold og mobil, men er også rimelig sikker på at det kan bli bedre, jeg ser det bare ikke selv.

Antar at flere av dere har (som vanlig) gode pointers å komme med.

Brukte bootstrap for responsive og oversettelser er via Google Translate så de er ikke p.t perfekte.
(Anbefaler i den forbindelse Transposh Translation Filter hvor dere kan editere oversettelser i front end)
SEO er heller ikke utført.

Men hva kan gjøres bedre? Garantert noe jeg har glemt, ikke vet om, men som dere ser.

LANGFJORD LODGE ? In The Most Beautiful Scenery of Norway | Langfjord Lodge

edit; ser det er noe tittelkrøll der... hvor kom den fra?

Msites Ltd

Livsnyter
#1 - Disse tre feltene hvor det skifter ved "mouse over" skifter så hurtig at man aldri vil nå å klikke på første bildet.

#2 - På de samme feltene synes jeg det ble veldig "tamt" uten noen bakgrunn på "bilde 2"....

#3 - Vil anbefale deg å kun ha én aksjon pr sosiale media, ser det nå er to forskjellige fra facebook.

Det var det jeg så sånn umiddelbart.

NilsF

Medlem
Nettsiden er fin å se til, bortsett fra at:

- Forsiden er veldig tung og treg å laste ved førstegangsbesøk.

- Det er mulig at nettsiden er delvis responsive, og at den fungerer fint på mobiltelefoner, men sett med en noenlunde standard skjerm på 1280x1024, med favoritter feltet oppe i den ene margen, fremstår nettsiden på ingen måte som responsive. Tvert om ser den ut som et katastrofeområde, med de nederste bildene hulter til bulter. Klikker jeg bort favoritter, ser nettsiden noe bedre ut, men fyller da hele skjermen.

- Sett med samme type skjerm, er det også et irritasjonsmoment at når en fører muspekeren over ett av de tre nederste bildene, og forventer å kunne klikke på bildet for å få mer informasjon, så kommer det i stedet opp annen informasjon og en "Read more" knapp i senter, som en er nødt til å flytte musepekeren til/over for å komme videre.

Topp