Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO av meget god kvalitet tilbys

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg tilbyr SEO via mitt firma Frogner Media i samarbeid med Responspartner.no. De har drevet med dette siden midten av 90-tallet og er en av veteranene innen denne bransjen. De har kunder som QXL, BLock Watne og Edda Media for å nevne noen og skriver fast for Økonomisk Rapport for tredje året på rad.

Av referanser kan jeg nevne slanking.net som ligger på #3 for "slanking", financiering.no som ligger på #1 for "billån" og søkemotoroptimalisering.no som vandrer mellom #1 og #2 for "søkemotoroptilmalisering".

Dette er alle søkeord med meget høy konkurranse, og som viser litt av kvaliteten på arbeidet som gjøres.

Vi følger alle Google`s retninglinjer og bruker ingen "dirty tricks" så du kan føle deg 100% trygg på at du ikke mister rangering fordi vi har brukt metoder som Google ikke liker. Det er mange som tilbyr SEO i disse dager, men mange gjør dette på måter som ikke Google setter spesielt stor pris på og i verste fall kan det ende slik: Dagbladet risikerer Google-straff - DN.no

Alle kunder får en komplett gjennomgang av sine nettsider for å optimalisere denne best mulig mtp nøkkelord, titler osv, og vi vil også gi en søkeordanalyse for å finne de søkeordene som det er flest søk på, slik at vi sikrer at vi jobber med ord som vil gi mest mulig utbytte.

Antall nøkkelord som behandles per måned er avhengig av konkurransen per nøkkelord.
Det jobbes alltid med 1 primærord og 4 sekundære nøkkelord. Når primærordet har fått tilfredstillende topp 10 plassering, vil ett sekundærord oppgraderes til primærord og nytt sekundærord velges, slik at det alltid er 4 sekundærordi prosessen.

Du betaler ingenting om vi ikke klarer å få primærordet opp på topp 10 i løpet av 4-16 uker.

Prisen avhenger i stor grad av to ting; om du vil ha lokale søkeord (f.eks frisør porsgrunn) eller nasjonale søkeord (f.eks frisør) og om du vil ha "vanlige" søkeord eller høykonkurranseord som f.eks "eiedom" og "lån", men den begynner på 2500,- pr måned og avtaletiden er på 12mnd.

Ta kontakt på dag @ frognermedia.no dersom dette høres interessant ut. :)
 
Sist redigert:

Erlend

Medlem
Kan du gi flere referanser enn slankesiden som du har jobbet med? Og gjør du off site eller on site seo, eller begge deler?
 
Topp