Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger SEO-tjenester

Erlend

Medlem
Hei!

Jeg selger SEO-tjenester for dine nettsider for å få din nettside høyere opp i Google. Jeg øker din synglihet i Google, noe som er svært viktig. Jeg har tidligere jobbet i det store firmaet Guava Media, og jobbet der med søkemotoroptimalisering.

Har du spørsmål så er det bare å spørre, ikke nøl med å kontakte meg.

Mvh Erlend
 

Erlend

Medlem
Hei Erlend,
Det hørtes interessant ut. Kan du si noe om din fremgangsmåte og pris?
For meg er off-site mest interessant.
Hvordan måler du resultat?

Heisann! Jeg driver med lenkebygging, altså kjøp og salg av lenker fra diverse nettsider som jeg har i mitt nettverk. Jeg kan rangere på de søkeordene du ønsker. Enten du vil forsvare din posisjon eller komme høyere i Googles søkeresultater. Prisen er 200 kroner per time + utgifter til lenkekjøp på nettsider. Si ifra om det høres interessant ut, eller om du trenger mer informasjon :)
 

Erlend

Medlem
Vet du sånn ca hva prisen er pr link du kjøper? Skjønner jo at det kan variere en del, men en gjennomsnittpris går det kanskje ann å finne ut av?

En bloggpost ligger på mellom 250-500 kroner, mens en lenke ligger på mellom 600-1200 pr år. Prisene kan selvfølgelig variere.
 

Erlend

Medlem
Om noen ønsker å kontakte meg kan det tas via mail på: Erlend(at)gmail.com
Eventuelt via forumet her. Dere skal få en referanse snart, av sjefen min fra Guava :)
 

Erlend

Medlem
Jeg har en jobb som lenkebygger nå, men trenger litt mer for å fylle opp tiden min. Ta kontakt for et hyggelig samarbeid.
 

Erlend

Medlem
Her er en referanse:
Erlend ble vår lenkebygger i starten 2012, og var svært så effektiv, både med å skaffe avtaler og lage artikler for de respektive personene. Etter bare noen uker, hadde vi nådd våres mål her i Norge, og ligger per i dag på både #1 og #2 på våres hovednøkkelord i en vanskelig nisje (gambling).

Vi har også brukt Erlend på det svenske markedet, noe vi også bare har positive erfaringer med. Erlend har bygget et stort kontaktnettverk, og kan skaffe drøssevis av kvalitetslinker til en bra pris.

Timesprisen til Erlend er god, og han jobber i svært effektive timer.


Vedkommende ønsker ikke å legge ut sitt navn her på Webforumet, men kan nås gjennom meg.
 
Topp