Selger noen domener..

CB-Web

Medlem
Hei folkens :)

Harde tider i Spania om dagen, så jeg må prøve å få vekk noen sider for å få betalt noen regninger jeg plutselig fikk i posten..

Vil selge ferieforumet.com

1332 visninger siden mai.. Har ikke gjort så mye med siden, har brukt den som "inngang" til mine andre sider.. Men statistikken viser at det gradvis har blitt flere og flere innom hver dag.. Har heller ikke lagt til så mange artikler som dere kan se..

Ikke så mye inntekt på adsense på forumsiden, men har tjent inn noen lapper igjennom annonser til min egen side ferieleiligheter.net som dere ser på forsiden, så noen er innom i feriehumør..

Tror noen smarte hoder her inne kan lage noe fint ut av siden :)

Selges til høystbydende innen neste mandag hvis noen er intr.. Minstebud er 500 kroner..

Ubrukte domener hvis noen er intr: Må bare få vekk alt jeg kan
gjenbruk.org
huskerduda.com
doyourememberthat.com

CB-Web

Medlem
Hei igjen :)

Nummeret er helt feil så jeg nå, det har vært 3568 visninger siden slutten av juli.. Fikk nok det nummeret fra en annen side tror jeg :p

Jeg slenger også med ferieleiligheter.net (med noen hundre stående) med ferieforumet.com hvis noen har lyst på det i løpet av helgen..!

389 visitors og 69 leads på ferieleiligheter.net siden slutten av juli..

Minimum 1500 for begge.. Ta gjerne kontakt på pm eller skriv her :)

Ha en fin helg!

Sist redigert:

Johnnywj

Medlem
Har du noe skjermbilde av trafikken for de månder du hatt domenene. Som viser unike besøk osv ?.

CB-Web

Medlem
Har sendt pm..

vurderer også å selge: iwilldesignit.com

Startet som et prosjekt med meg og en kompis, men han hoppet av toget og jeg har ikke hatt tid eller penger til å fikse på siden etter dette.. Mye arbeid i det siste også, så det er nesten ikke noe tid til mine websider om dagen..

6500 visninger siden august.. Litt inntjening med adsense.. Minstebud er på 1500 kroner.. Selges til høystbydende frem til søndag hvis noen vil ha det :)

Take care!

CB-Web

Medlem
Ferieleiligheter.net og ferieforumet.com er fortsatt til salgs for en billig penge.. Har nå 447 besøkende og 82 leads på ferieleiligheter.. Noen som vil ha det?

Topp