selger domene 1kr

Dseller

Medlem
Noen som har lyst til å kjøpe hardwarekongen.net for 1kr? skal si opp domene uansett, men jeg tenkte jeg skulle teste hvordan det er å selge et domene så det hadde vert fint om noen hadde kjøpt det.

om noen har lyst til å gi mer så skal jeg ikke nekte for det.. :p

Ludo

Medlem
Morn du,

Jeg bare lurte på et par ting:

Noen som har lyst til å kjøpe hardwarekongen.net for 1kr?

Her er link HardwareKongen.no
Kjøpte det domene navnet bare for å prøve å lage en side. så alt av varer som er der er bare random info og pris bare så det er sagt.

(Nb: Linken går til hardwarekongen.net.Hardwarekongen.no er ikke registrert.)

1. Hvorfor skriver du under to nick om hverandre?

hater sånne folk som deg som kjøper opp alle domene navnene og selger. er jo umulig å kjøpe domener, alle er kjøpt og parkert -.-

Hei, jeg vurderer å begynne med kjøp og salg av domener, så jeg har ett par spm ang det.

2. Og så er jeg litt nysgjerrig på hvorfor du skal begynne å kjøpe og selge domener når du hater folk som holder på med det?

Er du sånn derre... hva heter det nå igjen... schizofren?

Dseller

Medlem
Morn du,

Jeg bare lurte på et par ting:

(Nb: Linken går til hardwarekongen.net.Hardwarekongen.no er ikke registrert.)

1. Hvorfor skriver du under to nick om hverandre?

2. Og så er jeg litt nysgjerrig på hvorfor du skal begynne å kjøpe og selge domener når du hater folk som holder på med det?

Er du sånn derre... hva heter det nå igjen... schizofren?

Hardwarekongen.NO er nok ikke registrert nei.. må ha vert en skrivefeil.

Som sagt formulerte at jeg hata folk som driver med kjøp og salg av domener litt feil, noe som jeg også forklarte. Det jeg mente var at det var irriterendes at det nesten ikke fantes noen gode domener igjen. jeg skjønner jo at det KAN være god business så det er nettopp derfor jeg selv vurderer å starte med det.

Prøv og hold deg til topic, dette kunne du fint tatt med meg på PM. Er det noe mer du lurer på så er det gratis å sende meg en PM her på forumet.

Tilbake til topic!

Topp