Selger BitcoinLive.org

A

Adri4n

Guest
Hei,

Tenkte jeg skulle se om det var noen interesse for et lite prosjekt jeg har oppe og går.

BitcoinLive.org viser siste Bitcoin transaksjoner og hva Bitcoins er verdt i nåtid. Alt er helt automatisk, du trenger heller ikke MySQL da dataen hentes ut via et gratis API. Har ikke rørt noe på 2 måneder og alt går bra :) Du kan også endre til NOK, EUR og andre valuta.

Nettsiden er også like fin på mobil, nettbrett og PC som er smart for folk som ønsker å følge med i farten. Siden scorer 80/100 hos SeoSiteCheckup som er veldig bra, du trenger mest sannsynlig ikke noe ekstra optimalisering.

Har ikke postet siden noen plasser, kun hatt den i signaturer på forskjellige forum jeg er aktiv hos. Det er mellom 10 og 30 unike besøkende daglig, fra USA, Italia osv. Kan også legge inn mulighet for å ha Google Adsense eller bannere generelt.

Besøk siden: https://bitcoinlive.org

Send PM om du har spørsmål eller er interessert.

A

Adri4n

Guest
Har nå bud på 500 kr. Siden inkludert domenet går for 750 kr.

Jeg kan hjelpe til med å sette opp nettsiden på ditt webhotell/server, som nevnt trenger siden ikke noe vedlikehold. Du trenger heller ikke endre noen filer for at ting skal funke. Domenet er hos Namecheap så det kan overføres til din Namecheap konto på noen sekunder gratis :)

Topp