Selger 2 nettsider billig.

OldHP

Medlem
P.g.a. religiøse overbevisninger. :(:( Ta det med ro, jeg er frisk i gjerningsøyeblikket! :) (For å gå mer i dybden så stolte jeg mer på en høyere kraft enn meg og livet mitt ble ødlagt.) Sidene har potensiale, psykiatri siden vil bli mer populær som tiden går sånn som Norge følger etter de tungt nåtidens medisinerte menneskene i USA. Film siden har ingen konkurrenter med høy søkeord frase (domeme navnet) popularitet.

AkuttPost.no - Et evig hjem for noen. PR 3, forum er dødt med PR 2.

TrueStoryMovie.com - True story movies reviews. List of true story movies. Helt ny vil få PR 1 eller 2 iløpet av neste pr oppdatering da truemoviestory.com (får det domene med på kjøpet) fikk pr 2 iløpet av noen måneders tid og har samme sider linket til som truestorymovie.com

Kjøper får med seg i tillegg:
Web poll konto hos websitegear.com for både akuttpost og filmsiden. 1 år hosting for et spill script (hundrevis av spill) som brukes på spill seksjonen på akuttposten. Nyhetsbrev konto på bravenet for 1 år for både akuttpost og filmsiden. 1 år hosting på domeneshop og godaddy for både akuttpost og filmsiden. Kjøper må kjøpe helst begge 2 pga web poll kontoen som inneholder spørreundersøkelser fra både filmsiden og psykiatri siden. Gratis konto hos statscounter.

Trafikk stats (totalt via 4år) for psykiatri siden som er den eneste som får besøk foreløpig er:
Total 142,447 pageloads, 33,157 besøkende, 30,626 unike 2,531 returnerende

Average (daily) 167 pageloads 39 besøkende, 36 unike besøkende 3 returnerende

Markedsført via forum for det meste, siste 2 ukene har færre besøkt siden pga mangel fra min side på markedsføring det siste året. Har 130,- på Adwords som brukes foreløpig på filmsiden.

Gi bud!

Sist redigert:
Topp