Selge varer som ikke passer helt i nisjebutikker

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Meg igjen her som spør så mye ;-)
Jeg trenger noen råd fra dere: jeg kan muligens komme til å kjøpe et større lager designsolbriler på et konkurrsalg. Kan jeg da selge disse i min gadget-butikk, eller blir det for fjernt? Jeg kan få god avanse på salg av dette innkjøpet og selge de ut med bra tilbud, men vi kundene finne meg? Muligens via kelkoo og prisjakt? Solbriller er vel en slags gadget hvis man legger godviljen til? Eller bør jeg styre unna hele greia. Setter stor pris på feedback

Stools

Smell inn noen annonser på google ads og facebook, så spiller det jo lite rolle om det er noe du ikke vanligvis selger :)

Ja, det var kanskje en god ide å prøve. Jeg har jo full betalingsløsninger i butikken, så det burde vel vært mulig. Dra inn litt trafikk utenfra.

Stools

Lag en enkeltside, "squeeze page", hvor du selger kun det ene produktet.

Kan jeg da lede trafikken fra denne enkeltsiden til butikken min slik at utsjekk i kassen skjer der, eller må jeg ha egen betalingsløsning på "squeeze"-siden? Har ikke vært borti dette før, jeg...

Stools

Høres litt krøkkete ut for meg som ikke kan nok om akkuratt det. Mulig jeg bare lager en ny kategori i nettbutikken min og selger varene derfra heller, samt lager noen annonser på facebook etc. Da vet jeg ihvertfall hva jeg holder på med ;-)

picxx

WF 09
Fordelen med aa legge inn produktet i nettbutikken er jo baade at du drar nytte av de besokende du allerede har i butikken, pluss at du faar nyregistrerte kunder i butikken av de som kjoper dette produktet.

Stools

Takker for bra innspill

Topp