Scratch2Cash - 549 kr på eurads

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Syns jeg var litt snodig. Hos meg står denne på 613,72NOK per lead. Riktignok står det også "Gjenværende leads (evt Leads tilbake) 35" på denne. Det er jo ikke mange.

At denne betaler såpass bra kan nok stemme. Scatch2cash har kjørt en god del gode kampanjer gjennom Euroads i lang tid. Husker jeg registrerte meg gjennom min egen link der for noen evigheter siden, og fikk provisjon som jeg skulle. Har vel også fått inn litt provisjon til tider på kampanjene til Scratch2cash sånn uten at jeg helt vet hvor de leadsa kommer fra. (mulig det er cachen til google som har noe greier indeksert.)

Derimot - Om du har noe erfaring med Euroads, så kan jeg jo nevne at den statistikken der ikke er kjent for å være spesielt korrekt. Min (og noen andre) sin erfaring er rett og slett at mange leads ikke blir registrert i det hele tatt - Enda vi med 100% sikkerhet faktisk vet at det har kommet inn leads. Jeg har selv forsøkt å ta kontakt med Euoads i Norge om dette uten hell. Når jeg tok kontakt med Euroads i Danmark fikk jeg der bekreftet at Euroads satser hardt i Norge.. Da fikk jeg også høre at eventuelle spm. kunne tages med Euroads i DK dersom NO ikke var i pratehumør. (ja, jeg har ikke vært i pratehumør med Euroads selv etter jeg fikk dette svaret fra DK, så hva årsak til dette statistikk-køddet er vet jeg ikke.)

Sist redigert:

kongen

kongemedlem
Euroads gir forskjellig provisjon til affiliates alt etter hvor mye man har solgt. Euroads sitt eget program er jo helt "bananas". Der går det fra et par kroner til rundt 70.

Anders

Medlem
Bruker jo også tradedoubler men ofte er det kampanjer på euroads som er noe mer tiltalende. Har det seg virkelig at mye på euroads ikke blir registrert?

picxx

WF 09
De startet med 50 leads...for ett års tid siden.
Hvor mye som folket må sette inn sier man jo ikke, men det er tydeligvis mere enn ett par kroner.

De har jo 35 leads igjen i dag...

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Der skal det nevnes at det ikke var denne kampanjen fra Scratch2Cash jeg registrerte meg gjennom og har fått leads på, men en annen de har kjørt. Mener det var et sted mellom 2-300kr den betalte, og det var kun for registrering og ikke noe mer. Denne som betaler over 600kr visste jeg ikke om før i går.

Jeg syns faktisk Euroads er meeget dårlig på å informere om hva som faktisk er en lead på alle kampanjene de kjører.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
@clinton4 - Kampanjen trådstarter snakker om er ikke utgått. Kampanjen jeg prater om kan jeg ikke se i systemet så den er nok utgått. La akkurat merke til at jeg ikke finner tilbake noen av leads den har generert i statistikken. Snodig.

picxx

WF 09
Der skal det nevnes at det ikke var denne kampanjen fra Scratch2Cash jeg registrerte meg gjennom og har fått leads på, men en annen de har kjørt. Mener det var et sted mellom 2-300kr den betalte, og det var kun for registrering og ikke noe mer. Denne som betaler over 600kr visste jeg ikke om før i går.

Jeg syns faktisk Euroads er meeget dårlig på å informere om hva som faktisk er en lead på alle kampanjene de kjører.

TS spurte om denne kampanjen, ikke om en annen click kampanje!

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
picxx skrev:
TS spurte om denne kampanjen, ikke om en annen click kampanje!
Om jeg hadde kommet over en klikk-kampanje som betaler 2-300kr per klikk vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde reagert.

Grunnen til at jeg dro opp en annen kampanje fra samme annonsør var fordi jeg tolket TS sitt spørsmål som at han lurte på om annonsøren var seriøse og faktisk betalte så mye. En pekepinn på om annonsør er seriøs er jo nettopp ved å se tilbake på tidligere samarbeid man har hatt med annonsøren.

Topp