Har noen av dere hørt om iomegaone.com - Targeted Email Blasts - Targeted email lists - bulk email marketing service - bulk email campaign - Mass email company De hevder å ha 50 , 000 email adresser av en kategori jeg er interessert i men når jeg søker etter andre kategorier kommer samme pris opp som den første, noe som tilsier at de egentlig ikke har produkter men en søkemotor som gir samme resultat til alle søk. Jeg snakket med de og de sa de ikke hadde den type email jeg bad om men da jeg minte dem om vår diskusjon som var et år tidligere sa de "å, den gamle email listen.."
Jeg tviler og usikker fordi prisen er ganske dyr for de email adressene jeg vil ha. Sist gang jeg skulle til å kjøpe email adresser ble jeg svindlet av en inder, noe som var min feil for jeg husker jeg spurte hvor mange email adresser av en kategori nordmenn han hadde og han kom med et tall høyere enn antall nordmenn i verden.
Jeg tviler og usikker fordi prisen er ganske dyr for de email adressene jeg vil ha. Sist gang jeg skulle til å kjøpe email adresser ble jeg svindlet av en inder, noe som var min feil for jeg husker jeg spurte hvor mange email adresser av en kategori nordmenn han hadde og han kom med et tall høyere enn antall nordmenn i verden.