Savner du besøk på bloggen din?

picxx

WF 09
Selvsagt kan man også legge seg til her Norske Blogger
Men dette er vel mere en katalog, og det tar sin tid før bloggen kommer på trykk, da moderator der er helsikes lat...

Morph

Svart belte i snoking
Man kan legge til bloggen sin her: http://bloggoversikten.com/
Denne krever ikke tilbakelink

Takker, picxx. Du har ikke en liste over flere slike?

@Tristan - Jeg skjønner at du vil ha linker, men det må da gå an å la folk registrere bloggen sin uten at de trenger å linke tilbake. Gi heller de som linker tilbake større fordeler.

Edit; Picxx er for kjapp!

Tristan

New Member
Uten tilbakelink blir siten som bloggoversikten med 0 i PR og 0 lesere.

En tilbakelink er lite å forlange for å være med på listen. De som er med bidrar da til å øke trafikken slik at de også får trafikk tilbake.

Stedet er absolutt avhengig av stor trafikk og at den blir bedre kjent, men jeg er motagelig for forslag skulle dere ha noen.

PS! alle som er med får tross alt gode linker tilbake som er DOFOLLOW.

Bloggkatalogen krever også tilbakelink eller motlink som de kaller det.

Sist redigert av en moderator:

GossiptalkNo

New Member
Ny bloggportal :)

Hei dere medlemer i forumet jeg følg pixx sitt råd og starte enn Topplista nå trenger jeg flere medlemer for og få alt til og fungere! Adressen er Bloggtopplisten.moo.no, Register deg! Det gir deg kansje ikke trafikk ennå men Når det vokser så vil det garantert gjøre det! :)

Sist redigert av en moderator:

Tristan

New Member
Hmmm

Hei dere medlemer i forumet jeg følg pixx sitt råd og starte enn Topplista nå trenger jeg flere medlemer for og få alt til og fungere! Adressen er Bloggtopplisten.moo.no, Register deg! Det gir deg kansje ikke trafikk ennå men Når det vokser så vil det garantert gjøre det! :)

Det fungerer dårlig når det første du gjør er å kline reklame mitt på sia. Dårlig fargevalg synes jeg det også er såfremt du ikke satser på 14 årige jenter....

Topp