Nå forsøker jeg hardere enn ever.
Satt opp med SEO tilpasset reklameside så blir det ikke solgt nå, ja så vet ikke jeg hva som skal til.
Advokat i Oslo | Domenet advokat-i-oslo.no er til salgs!
Advokater Oslo - Advokater-oslo.no | Domenet er til salgs!
Time-share.no | Domenet er til salgs!
Kommuneinformasjon.no | Domenet er til salgs!
Bygger du hus? Bygge-hus.no er til salgs!
Firmasiden.no | Domenet er til salgs!
+ en hel bøtte til så håper det snart skal bli noe på meg
(ikke ett navn har jeg klart å selge siste 4 år så no bør det bettere bli no på mæ.... )
ps; nei jeg ser ikke på "dere" som kunder, og nei, det ranker ikke i Google, foreløpig----
Men gi det litt tid så skal jeg nok få det til å ranke langt oppi gamprævva.
Skriver dette for å vise hvor langt jeg er villig til å gå for å få solgt de (pokkers?) domenenavnene.
Samt at jeg tror andre som bare har et domene å selge også må sette opp en enkel plakat. Så dette er både litt reklame og litt tips.
Satt opp med SEO tilpasset reklameside så blir det ikke solgt nå, ja så vet ikke jeg hva som skal til.
Advokat i Oslo | Domenet advokat-i-oslo.no er til salgs!
Advokater Oslo - Advokater-oslo.no | Domenet er til salgs!
Time-share.no | Domenet er til salgs!
Kommuneinformasjon.no | Domenet er til salgs!
Bygger du hus? Bygge-hus.no er til salgs!
Firmasiden.no | Domenet er til salgs!
+ en hel bøtte til så håper det snart skal bli noe på meg
(ikke ett navn har jeg klart å selge siste 4 år så no bør det bettere bli no på mæ.... )
ps; nei jeg ser ikke på "dere" som kunder, og nei, det ranker ikke i Google, foreløpig----
Men gi det litt tid så skal jeg nok få det til å ranke langt oppi gamprævva.
Skriver dette for å vise hvor langt jeg er villig til å gå for å få solgt de (pokkers?) domenenavnene.
Samt at jeg tror andre som bare har et domene å selge også må sette opp en enkel plakat. Så dette er både litt reklame og litt tips.
Sist redigert: