Santander Red hos Euroads - idiotisk lav provisjon

Tonny Kluften

Administrator
Euroads betaler hele.. hold deg fast... 73,70!!! for godkjente Santander Red kredkredittkortsøknader!!!

Ærlig talt, utrolig dårlig betaling. Sjekk ut Adservicemedia eller buy.at for å få greit betalt for godkjente kredittkortsøknader.

Jeg vet ikke om det er Santander som utnytter Euroads eller om det er Euroads som utnytter affiliatene, men dette er et tilbud INGEN bør gå på. Og uansett er det Euroads sitt ansvar.

Jeg måtte bare nevne det, jeg liker ikke at noen blir utnyttet, arg!!! I de siste årene har det stadig vært noen som utnytter uvitende affiliates og jeg mildt sagt lei det.

Euroads, nok er nok
thefinger.jpg

Sist redigert:

picxx

WF 09
Husker at det ble nevnt her en gang at provisjon direkte fra finansbyråene lå på flere tusen kroner (var det ikke 2000.- tro?).
Nå er det vel en god del medlemmer her på webforumet som faktisk benytter seg av slike annonsører, så hva om man hadde gått sammen og tatt kontakt direkte med annonsørene innenfor dette segmentet....rett og slett kuttet ut ett ledd?
Ville ikke provisjonene kunne økt drastisk om man rett og slett hadde hatt mulighet for å starte ett "eget" affiliatenettverk kun for publishere, så og si?

kongen

kongemedlem
Euroads skryter av å ha de beste utbetalingene 67% - men når det kommer til kroner per lead så ligger de faktisk blant de dårligste stort sett på alle kampanjer.

Tonny Kluften

Administrator
Husker at det ble nevnt her en gang at provisjon direkte fra finansbyråene lå på flere tusen kroner (var det ikke 2000.- tro?).
Nå er det vel en god del medlemmer her på webforumet som faktisk benytter seg av slike annonsører, så hva om man hadde gått sammen og tatt kontakt direkte med annonsørene innenfor dette segmentet....rett og slett kuttet ut ett ledd?
Ville ikke provisjonene kunne økt drastisk om man rett og slett hadde hatt mulighet for å starte ett "eget" affiliatenettverk kun for publishere, så og si?

Det varierer nok litt, men 2000 er ikke uvanlig.
Webmoney er vel den nærmeste inne her til å starte noe slik, han allerede et system oppe og går.
Ellers er det mye jobb forbundet med å organisere dette, å overbevise finansinstitusjonene om at du er en bra affiliate er den største jobben, de lar ikke hvem som helst bli direkte affliate, de risikerer mye om du som affiliate bryter norske annonseregler.

picxx

WF 09
Ellers er det mye jobb forbundet med å organisere dette, å overbevise finansinstitusjonene om at du er en bra affiliate er den største jobben, de lar ikke hvem som helst bli direkte affliate, de risikerer mye om du som affiliate bryter norske annonseregler.

Ja, er oppmerksom på dette, men i en tenkt situasjon, la oss si at XX antall publishere hadde fått til å organisere seg på en grei måte for å deretter opprette ett "eget" affiliatenettverk (lukket). Da hadde man jo stilt en god del sterkere, samtidig med å ha kuttet ett mellomledd som i mange tilfeller ikke akkurat meler affiliatens kake.
Men, som det ble sagt i en annen tråd, er vi nok litt vel mye opptatte av å sitte på "hver vår sten" og tviholde rundt det som er eget, så det er jo bare et tankespill og en liten ønsketenking.

testdriver

Ha det bra..
Alle som er medlem av Euroads bør vite at passordet deres ikke er spesielt safe... Ikke bruk standarpassordet ditt!

picxx

WF 09
Er det i det hele tatt noe som er bra med euroads?

Likte dem når de lanserte jeg, men har gått på skuffelse etter skuffelse etter den tid.
Nå er det vel lenge siden jeg i det hele tatt har giddet å logge meg inn der.

Topp